کد خبر: ۳۹۰۸۹۶
۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
0
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:۱۳۰ روستای شادگان به شبکه ملی اطلاعات متصل هستند.

تماس تصادفی وزیر ارتباطات با روستاییان برای بررسی راه‌های ارتباطی

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز دوشنبه در ادامه دیدار‌های هفتگی با نمایندگان مردم با محمد سرگزی، نماینده محترم مردم زابل و زهک؛ مجید ناصری‌نژاد، نماینده محترم مردم شادگان و خانم فاطمه مقصودی نماینده محترم مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی به‌صورت مجزا دیدار و گفتگو و به اتفاق وضعیت شبکه ارتباطی حوزه‌های انتخابیه آن‌ها را به‌طور کامل بررسی کرد.

زارع پور، در این دیدار‌ها ضمن تشریح آخرین وضعیت توسعه ارتباطات روستایی حوزه‌های انتخابیه این نمایندگان محترم، سعی کرد تا با برقراری تماس‌های تصادفی با روستاییان عزیز، به صورت مستقیم از وضعیت ارتباطی آن‌ها گزارشی دریافت کند.

او گفت: در یکی از این دیدار‌ها متوجه شدم تلفن ثابت در برخی از نقاط شهر زابل چند سال است که قطع شده و از آنجا که در شرایط حاضر دیگر عدم دسترسی به تلفن ثابت غیرقابل توجیه است به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و نماینده وزیر در هیات مدیره شرکت مخابرات دستور دادم تا با قید فوریت موضوع را پیگیری و مشکلات این شهر را حل کنند. البته الحمدلله ۹۸ درصد روستا‌های بالای بیست خانوار زابل تحت پوشش شبکه ارتباطی پایدار و باکیفیت قرار گرفته اند و تا پایان هفته دولت سال آینده دیگر هیچ روستای بدون ارتباطی در این منطقه نخواهیم داشت.

‌وی ادامه داد: خوشبختانه در شادگان نیز ۱۳۱ روستای بالای بیست خانوار وجود دارد که ۱۳۰ روستای آن به شبکه متصل هستند و در گزارش نماینده محترم این شهر و بررسی‌های تلفنی خودم از اهالی محترم این روستا‌ها متوجه شدم برخی از آن‌ها از کیفیت رضایت ندارند که قرار شد تیمی برای بررسی به این شهر اعزام شود.

زارع پور تصریح کرد: ۸۱ درصد روستا‌های بالای بیست خانوار بروجرد نیز به شبکه ملی اطلاعات متصل هستند و مطابق برنامه همه آن‌ها تا شهریور سال آینده به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند. انشاالله با تکمیل طرح توسعه ارتباطات روستایی در شهریور سال آینده، در فاز بعد افزایش و ارتقا کیفیت در دستور کار قرار می‌گیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: