April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۰۸۹۸
۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
0
بر اساس برخی اطلاعات فاش شده، انتظار می رود سامسونگ در اوایل ماه آینده از گوشی های پرچمدار آینده خود رونمایی کند.
سامسونگ چه زمانی از گلکسی اس ۲۳ رونمایی می‌کند؟

رویداد بعدی گلکسی در ۱ فوریه ۲۰۲۳ برگزار خواهد شد. اگرچه در این اطلاعیه به صراحت اشاره نشده است که این رویداد به طور رسمی گلکسی S ۲۳ را ارائه می‌دهد، اما انتظارات بالقوه را برای این دستگاه نشان می‌دهد.

همانطور که از پست پیدا است، رنگ برگ‌ها و گل‌ها در تیزر می‌تواند رنگ سبز و بنفش گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۳ اولترا را منعکس کند.

سامسونگ چه زمانی از گلکسی اس ۲۳ رونمایی می‌کند؟

هفته گذشته، سامسونگ کلمبیا به طور تصادفی تاریخ عرضه گلکسی اس ۲۳ را تأیید کرد، زیرا صفحه‌ای را در وب سایت خود برای رویداد Galaxy Unpacked در ۱ فوریه ۲۰۲۳ راه اندازی کرد.

این صفحه بعدا حذف شد، اما شرکت کره‌ای امروز دعوت نامه‌هایی را برای Galaxy خود ارسال کرد. رویداد Unpacked ۲۰۲۳ در ۱ فوریه، به وقت ساعت جهانی ۱۸ آغاز خواهد شد.

سامسونگ چه زمانی از گلکسی اس ۲۳ رونمایی می‌کند؟

رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۳ در سانفرانسیسکو برگزار خواهد شد و این اولین رویداد حضوری آنپکد بعد از سه سال زمان شروع همه‌گیری کووید ۱۹ خواهد بود.

این رویداد همچنین در وب سایت رسمی سامسونگ و کانال یوتیوب برای کسانی که نتوانند در آن شرکت کنند به صورت زنده پخش خواهد شد.

سامسونگ در معرفی رسمی خود به صراحت از گلکسی S۲۳ نامی نبرده، اما در پست آن آمده است: "عصر جدیدی از نوآوری در گلکسی در راه است. نوآوری‌های ما به گونه‌ای طراحی شده اند که امکانات باورنکردنی را برای مردم امروز و فراتر از آن فراهم کند. سری جدید گلکسی S نمونه‌ای از تجربه برتر نهایی خواهد بود. این تایید می‌کند که این شرکت در تاریخ ۱ فوریه از سری گلکسی S۲۳ رونمایی خواهد کرد.

انتظار می‌رود سری گلکسی اس ۲۳ از سه گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۳، گلکسی اس ۲۳ پلاس و گلکسی اس ۲۳ اولترا تشکیل شود. گزارش‌ها حاکی از آن است که گلکسی اس ۲۳ دارای دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود، در حالی که گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۳ پلاس دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهند بود.

سامسونگ چه زمانی از گلکسی اس ۲۳ رونمایی می‌کند؟

نسخه‌های آسیایی و اروپایی سامسونگ گلکسی اس ۲۳ معمولاً به تراشه‌های اگزینوس مجهز هستند، در حالی که دستگاه‌های فروخته شده در ایالات متحده با پردازنده‌های کوالکام عرضه می‌شوند، اما در این نسخه تراشه‌های اگزینوس را کنار گذاشته و کوالکام را در آسیا و آمریکا به کار خواهند گرفت.

همچنین انتظار می‌رود سامسونگ از لپ تاپ‌های جدید خود رونمایی کند، اما هنوز خبری از این برند در مورد نوت بوک‌ها یا گوشی‌های هوشمند جدید منتشر نشده است.

اگر این اطلاعات فاش شده دقیق باشد، بر اساس آنچه وب سایت InGadget منتشر کرده است، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نسخه جدید سری گلکسی نیازی نیست مدت زیادی منتظر بمانیم.

منبع:/

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: