کد خبر: ۳۹۰۹۳۱
۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۰
0
انتظار می‌رود سری آیفون ۱۵ اپل چهار مدل داشته باشد: آیفون ۱۵، ۱۵ پلاس، ۱۵ پرو و ۱۵ اولترا. آیفون ۱۵ اولترا جایگزین مدل پرومکس خواهد شد و بهترین پیشنهاد این برند خواهد بود.

شایعات جالب درباره آیفون ۱۵

اپل چند ماه پیش آیفون ۱۴ را به بازار عرضه کرد، اما از همین حالا، شایعات مختلفی درباره ویژگی‌ها و قابلیت‌های آیفون ۱۵ در فضای وب پیچیده و ظاهرا شرکت اپل هم به مرحله پیش تولید آزمایشی این محصول جدید خود وارد شده است.

آیفون ۱۵ اپل وارد فاز تولید آزمایشی اولیه شده است. تنها چند ماه از عرضه آیفون ۱۴ توسط اپل می‌گذرد و شایعات در مورد آیفون ۱۵ فضای وب را پر کرده است. به نظر می‌رسد خود شرکت اپل هم با سرعت بالایی در حال طی مراحل مختلف تولید جدیدترین مدل آیفون است.

طبق آخرین گزارش، آیفون ۱۵ آینده اپل وارد «تولید آزمایشی ماشینی» اولیه با مونتاژکننده اصلی غول فناوری کوپرتینویی فاکسکان شده است. در این گزارش آمده که فاکسکان دستورالعمل‌هایی را از اپل دریافت کرده تا «تولید آزمایشی ماشین جدید» را برای آیفون ۱۵ جدید و شروع معرفی محصول جدید (NPI) برای دستگاه آغاز کند. این فرآیند به منظور معرفی نیاز‌های خاص طراحی و تولید دستگاه برای شرکت است.

این مرحله پیش از تولید انبوه گوشی‌های هوشمند است که هنوز چند ماه دیگر تا ورودشان به بازار باقی مانده است. این بار تولید کمی متفاوت خواهد بود، زیرا قرار است در دو کشور چین و هند انجام شود.

انتظار می‌رود سری آیفون ۱۵ اپل چهار مدل داشته باشد: آیفون ۱۵، ۱۵ پلاس، ۱۵ پرو و ۱۵ اولترا. آیفون ۱۵ اولترا جایگزین مدل پرومکس خواهد شد و بهترین پیشنهاد این برند خواهد بود. طبق این گزارش، مدل Ultra دارای یک قاب تیتانیومی، یک دکمه ولوم لمسی به جای دکمه‌های فیزیکی و یک پورت USB-C با سرعت انتقال سریع‌تر خواهد بود.

این بار، تمام مدل‌های آیفونی که عرضه می‌شوند، برخلاف سری آیفون ۱۴، که در آن تنها مدل‌های Pro دارای پنل جلویی جدید هستند، با داینامیک آیلند عرضه می‌شوند. انتظار می‌رود تمامی گوشی‌ها دارای سنسور دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و درگاه USB-C باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: