April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۱۲۴۲
۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
0
در مراسم تودیع و معارفه ریاست اداره امور شعب استان البرز بر لزوم حمایت همه جانبه بانک ملی ایران از بخش تولید در این استان تاکید شد.

تودیع و معارفه ریاست اداره امور شعب استان البرز برگزار شد

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان عضو هیات مدیره در این مراسم که کاظمی معاون منابع انسانی، آزادی عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور و مقامات استانی و مشتریان برتر استان حضور داشتند، برنامه ریزی و سیاست گذاری در راستای توسعه اقتصادی، افزایش اشتغالزایی در سطح کشور را از اهداف استراتژیک بانک ملی ایران اعلام کرد و گفت: در شرایط اقتصادی فعلی که بسیاری از درآمد‌های پیش بینی شده تحقق نیافته است، نقش بانک‌ها و به خصوص بانک ملی ایران در تامین مالی و حمایت از تولید و خدمات زیربنایی کشور، بسیار حیاتی است.

وی افزود: تجهیز منابع در جهت برون رفت از شرایط ناترازی نقدینگی و رسیدن به یک پایداری و ثبات در شاخص منابع، بسیار حائز اهمیت است و در این راستا، تلاش و مشارکت همه کارکنان بانک ضروری است.

مونسان بر ضرورت برنامه ریزی در راستای اولویت‌های استانی و توجه ویژه به بخش صنعت، کشاورزی و اقشار کم درآمد تاکید کرد.

عضو هیات مدیره، ایجاد نشاط، همدلی و توجه به منابع ارزشمند انسانی و برنامه ریزی در جهت افزایش پیوند سازمانی، عدالت محوری و شایسته سالاری را از مهم‌ترین عوامل اجرای اهداف استراتژیک بانک ملی ایران دانست و خواستار ارتقای شاخص‌ها در حوزه منابع انسانی شد.

حسن کاظمی معاون منابع انسانی بانک ملی ایران نیز در این مراسم گفت:تلاش کارکنان بانکی در خدمت رسانی در حوزه بانکداری و تلاش برای تقویت جبهه اقتصادی بسیار حائز اهمیت است و در بارور شدن درخت تناور انقلاب اسلامی تاثیر بسزایی دارد.

وی افزود:کاهش فاصله بین صف و ستاد، آموزش کارکنان شبکه بانکی با استفاده از اساتید مجرب و مجهز به دانش روز و همچنین حمایت از بخش‌های تولیدی و تامین مالی فعالان اقتصادی در راستای اجرای اسناد بالا دستی از مهم‌ترین رسالت‌ها و رویکرد‌های بانک ملی ایران به ویژه در حوزه منابع انسانی است.  

محمد نور آزادی معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور نیز در این مراسم ضمن تاکید بر اعطای تسهیلات تکلیفی، بر افزایش تعامل و هم افزایی اداره امور شعب استان البرز با کارکنان در جهت پیشبرد اهداف بانک، مردم داری و برقراری ارتباط موثر و بهینه با مشتریان در راستای حل مشکلات و ایجاد رضایتمندی و حمایت از مراکز تولیدی در راستای اولویت‌های استانی با هدف افزایش شاخص‌های اقتصادی در استان، تاکید کرد.

در این نشست ضمن تقدیر از عملکرد احمد ملکی راد در دوره ریاست اداره امور شعب این استان، یوسفعلی مهرپویا به عنوان سرپرست این اداره امور شعب، معرفی شد.

گفتنی است معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور در سفر به استان البرز در بازدید از صندوق نوآوری و شکوفایی استان در نشستی با اعضای هیأت مدیره این صندوق، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها را از اولویت‌های بانک ملی ایران با هدف افزایش شاخص‌های اقتصادی و علمی استان‌ها به ویژه استان البرز به عنوان قطب علم و فناوری کشور، اعلام کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: