کد خبر: ۳۹۱۴۳۰
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴
0
با حکم «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «فرهاد پارسائی» به عنوان نماینده وزیر در هیأت مرکزی گزینش این وزارتخانه منصوب شد.

نماینده وزیر در هیأت مرکزی گزینش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شد

به گزارش مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در متن این حکم آمده است:

با استناد به نامه شماره ۲/۶۰۶۷ مورخ ۱۴۰۱/۹/۱۳ هیأت عالی گزینش مبنی بر موافقت با درخواست اینجانب و به منظور استقرار سلامت سازمانی، شایسته‌گزینی و انتخاب افراد اصلح، متعهد و صاحب اخلاق کریمه در مجموعه بزرگ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای خدمتگزاری در دولت اسلامی و نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی؛ به موجب این حکم به‌عنوان «نماینده وزیر در هیأت مرکزی گزینش وزارت متبوع» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با همکاری و همدلی معاونین، رؤسای سازمان‌ها و دستگاه‌های تابعه، مدیران ستادی و اجرایی در اجرای قوانین و مقررات گزینش که از یادگاران رهبر کبیر انقلاب اسلامی می‌باشد گام برداشته و در مسیر خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت زعامت مقام عظمای ولایت موفق و مؤید باشید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: