April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۱۵۰۴
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
0

ماربل شیت، از طرح‌های دکوراسیونی مدرن و دیوارپوش‌های بسیار پرطرفدار است. اگر به دنبال یک تغییر دکوراسیون فوق‌العاده هستید به شما کمک می‌کنیم تا درباره ماربل شیت بیشتر بدانید.

افرادی که در کار دکوراسیون ساختمان‌های لوکس هستند با نام ماربل شیت آشنایی زیادی دارند. ماربل شیت که با نام استونیت هم معروف است، به عنوان سنگ مصنوعی، در نمای ساختمان به کار می‌رود و جلوه‌ای فوق العاده‌ بهتر و زیباتر از سنگ‌های طبیعی دارد. شاید فکر کنید ماربل شیت، شباهت‌های بسیار با سنگ طبیعی دارد، اما نمای متفاوت و خیره کننده‌ای که این دیوارپوش به ساختمان شما می‌دهد، حرف اول را می‌زند. محتوای این مقاله در رابطه با ویژگی‌ها و کاربرد‌های ماربل شیت است. اگر شما هم به دنبال یک نمای متفاوت می‌گردید، پیشنهاد می‌کنم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ماربل شیت در دکوراسیون درب، دیوارها و سقف کاذب بسیار پر‌کاربرد است.

ماربل شیت، راهی به سوی طراحی ساختمان‌های لوکس

حتما شما هم از مشاهده تصویر ساختمان لوکس و مدرن لذت می‌برید. شاید هم اکنون، آرزوی داشتن یک خانه رویایی با تجهیزات متنوع، جدید و طراحی زیبا را در ذهن دارید. اگر آرزوی رسیدن به این رویا را دارید، باید بدانید که با گسترش و پیشرفت علم و فناوری، رسیدن به آن محال نیست. طراحی ساختمان با استفاده از ماربل شیت،می‌تواند ساختمان شما را از ظاهری متفاوت، نمایی بروز و فضایی رویایی بهره‌مند کند و طراحی متفاوتی را به چشمان شما هدیه دهد.

استونیت از دو کلمه استون و ییت (به معنی مرمریت) تشکیل شده ‌است که حالت پی وی سی دارد. استون در ترجمه انگلیسی به معنی سنگ است. مرمریت نیز نامی است که برای افراد فعال در حوزه سنگ شناسی شناخته شده می‌باشد. مرمریت نوعی سنگ صاف، زیبا و بدون زوایای تیز است که در نمای خانه‌های مدرن به‌ کار می‌رود.

در حقیقت مواد سازنده ماربل شیت، نوعی ماده چسبناک به نام رزین است که به همراه سنگ پودر شده، ورقه‌های نازکی را شکل می‌دهد. کاربرد این مصالح، موجب استواری و ماندگاری بهتر نمای ساختمان می‌شود. ورق‌های استونیت به کمک چسب پلی اورتان به سطح مورد نظر می‌چسبند. به کمک این ویژگی‌ها، هر وسیله و یا دکوری که با استونیت شکل می‌گیرد ظاهری متفاوت پیدا می‌کند.

کاربردهای متنوع محصول

استونیت در طراحی دکور بسیاری از اماکن کاربرد دارد. در محیط خانه‌ها، شرکت‌ها، دفتر کار، لابی ساختمان، پارکینگ‌ها، روشویی دستشویی و حمام، راهرو‌ها، نمای دیوار، راه پله‌ها، کابینت آشپز‌خانه و سقف کاذب امکان استفاده از ماربل شیت برای طراحی و تزیین، فضا وجود دارد.

دیوارپوش‌ها به عنوان پوشاننده دیوار‌ها در نگاه اول، توجه بیننده را جلب می‌کنند. جلوه زیبایی که دیوارپوش‌ به فضا می‌دهد باعث چشم نوازی ویژه‌ای می‌شود، بنابراین نقش بسیار موثری در تزیین دکوراسیون محیط دارد. دیوارپوش‌ها انواع متنوعی دارند که آشنا‌ترین آن‌ها را می‌توان کاغذ دیواری دانست. امروزه ماربل شیت را از انواع دیوارپوش‌های نوین و مدرن می‌دانند. دیگر قابلیت‌های مهم استونیت، استفاده از آن به عنوان سقف کاذب است. این روز‌ها سقف کاذب هم از انواع پرطرفدارترین نما‌های ساختمانی است که موجب درخشش فضا با نور پردازی مناسب می‌شود. سقف کاذب همانند دیوار پوش‌ها انواع متعددی دارد اما کاربرد استونیت به عنوان سقف کاذب موجب بروز جلوه بیشتر و بهتر در فضا می‌شود.

ماربل شیت به عنوان سقف کاذب و دیوارپوش کاربرد بسیار زیادی دارد.

از مزایای ماربل شیت چه می‌دانید؟

استونیت یا همان ماربل شیت، به عنوان یکی از برترین نما‌های ساختمان و دیوارپوش‌های مدرن، به کار می‌رود. شناخت مزایای استفاده از این محصول می‌تواند به جلوه و زیبایی نمای محل بکار رفته کمک کند. در ادامه به ذکر برخی از مزایای مهم این محصول می‌پردازیم:

  • استونیت به راحتی و در مدت زمان کوتاه در مکان‌ مورد نظر شما نصب می‌شود.

  • حمل آسان این محصول به دلیل حجم کم و وزن مناسب ماربل شیت نسبت به سنگ‌های طبیعی و سنگین مزیت به حساب می‌آید. جالب است بدانید که وزن در نظر گرفته شده برای ماربل شیت برابر با 7 کیلوگرم بر متر مربع است.

  • بعضی از انواع این محصول به علت ضخامت بسیار ناچیز و کم می‌تواند روشنایی و نور را به راحتی از خود عبور دهند.

  • استونیت، قابلیت اجرای پیوسته و یک‌پارچه نسبت به سنگ را دارد. این قطعات به نحوی در کنار هم قرار می‌گیرند که با جایگذاری در حاشیه دیوارها و درز‌ها موجب زیباتر شدن نمای ظاهری ساختمان می‌شود.

  • حتما شما برای نمای ساختمان خود به دنبال تنوع ویژه‌ای هستید. خیالتان راحت! تنوع طرح و رنگی که ماربل شیت دارد، می‌تواند به راحتی همه را متحیر و شگفت‌زده کند.

  • اگر قصد استفاده از استونیت را در محل آشپزخانه دارید ولی نگران هستید که به دلیل حرارت موجود در آشپزخانه، همه زحماتتان از بین رود، باید بدانید که این محصول به دیرسوز بودن معروف است. بنابراین دیوارپوش‌های جذاب شما تا سالیان طولانی در فضای آشپزخانه می‌درخشند.

  • استونیت همان نمایی است که با دفعات متعدد شستشو، هیچ آسیبی به طرح و بافت آن نمی‌رسد و تمیزی آن بیشتر از قبل نمایان می‌شود.

  • به خاطر استفاده از سنگ مصنوعی نیاز به مواد و مصالح ساختمانی دیگری برای طراحی دکوراسیون ندارید.

  • ماربل شیت در مقابل ضربات یا فشار هیچ آسیبی نمی‌بیند.

  • این محصول به عنوان عایق صدا و حرارت، بسیار عالی عمل می‌کند.

  • ماربل شیت در طرح‌ و رنگ‌های متنوعی وجود دارد. رنگ‌بندی این محصول در طیف رنگ‌های تیره تا روشن، مات و شفاف قرار می‌گیرد. این تنوع فوق‌العاده موجب استقبال بی‌نظیر طرفداران این محصول شده است.

طرح‌ و رنگ‌های استونیت بسیار متنوع، چشم‌نواز و زیبا است.

ماربل شیت، دوستدار طبیعت با مناسب‌ترین قیمت

همان طور که می‌دانید، استخراج بی‌رویه سنگ‌های طبیعی، برای طبیعت بسیار خطر آفرین است و موجب نابودی ذخایر طبیعی می‌شود. استفاده از موادی دوستدار طبیعت با ماندگاری بالا و قابلیت بازیافت می‌تواند به حفظ محیط زیست کمک شایانی کند. به همین دلیل استفاده از سنگ‌های مصنوعی مانند ماربل شیت، جایگاه ویژه‌ای در نگاه محافظان طبیعت دارند.

قیمت ماربل شیت در مقایسه با سایر نماهای ساختمانی از جمله سنگ، رنگ، آجر و غیره بسیار مناسب و جلوه ظاهری آن بی‌نهایت خیره‌کننده است. برای تعیین قیمت ماربل شیت عوامل بسیاری دخیل هستند. از جمله این موارد مهم می‌توان به کیفیت محصول و طرح آن اشاره کرد. متراژ محیط و فضای منتخب شما جهت استفاده از ماربل شیت، اولین سوالی است که برای تعیین قیمت نهایی پروژه باید مشخص کنید. میزان تعرفه خرید مواد اولیه و سازنده ماربل شیت و هزینه واردات و حمل این محصولات از دیگر گزینه‌های مهم و قابل توجه است. این نکته را بدانید که اگر به یک سایت معتبر و مطمئن در زمینه سقف کاذب و دیوارپوش، مراجعه کنید می‌توانید قیمت ماربل شیت را به نرخ روز و مناسب‌ترین تعرفه تصویب شده ملاحظه کنید.

چگونه و از کجا سفارش دهیم؟

برای سفارش ماربل شیت، باید به مشاوره کارشناسان خبره و مجرب در این زمینه اعتماد کنید. بهترین مجموعه جهت اجرای این دیوارپوش مدرن، باید همه مراحل پروژه از جمله تولید، طراحی، اجرا و نظارت را به بهترین نحو ممکن انجام دهد. پس از پایان کار نیز، ضمانت محصول را ارائه و برای خدمات پس از فروش، پشتیبانی لازم را انجام دهد. آذران پلاست بهترین مرجع معتبر برای تهیه و نصب ماربل شیت مدرن با طرح‌های متنوع و کیفیت بالا است. اگر به دنبال نمای متفاوت ساختمان خود می‌گردید، پیشنهاد می‌کنم ابتدا راجع به کیفیت ماربل شیت منتخب خود تحقیق کنید تا پس از خریداری سالیان طولانی از مزایای این محصول متنوع و عالی بهره‌مند شوید. در این زمینه نیز روی کمک کارشناسان متخصص آذران پلاست حساب کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: