کد خبر: ۳۹۱۵۱۱
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
0

امروزه سریال های خارجی طرفداران و افراد علاقه‌مند بسیاری را جذب خود کرده اند.به همین دلیل فیلمسازان در تولید فیلم و سریال پیشرفت چشمگیری داشته اند و روز به روز به دنبال پیشرفت های بیشتری هستند.همچنین افراد در هر سنی به فیلم ها و سریال ها علاقه ‌مند هستند.مردم در سراسر دنیا با دیدن سریال های مورد علاقه خود سرگرمی ایجاد می کنند در کنار خانواده هایشان.دانلود سریال ها و انتخاب آن ها ممکن است برای برخی دشوار و وقت گیر باشد،به همین دلیل سایت های مختلفی مانند سایت فیلم2سریال اطلاعات بهترین سریال های روز دنیا را در اختیارشما عزیزان قرار داده است تا به راحتی سریال مورد نظر خود را دریافت کنید و از دیدن آن لذت ببربد.

دانلود فیلم
ویچر

سریال ویچر به انگلیسی (The Witcher) یک سریال تلویزیونی اینترنتی است که توسط لورن اشمیت هیسریچ بر پایهٔ مجموعهٔ کتاب به همین نام نوشتهٔ آندژی ساپکوفسکی ساخته شده‌ است.این سریال محصول مشترک کشور ایالات متحده و لهستان به زبان انگلیسی می باشد.این فیلم در ژانر اکشن،ماجراجویی،فانتزی و درام  به تهیه کنندگی مایک اوستروفسکی که مدت زمان هر قسمت حدودا 47_67 دقیقه بوده است در انتشار اولیه خود در تاریخ20 دسامبر 2019 بوده است.به بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند به نام های هنری کویل در نقش گرالت از ریویا یک شکارچی هیولا که به عنوان «ویچر» شناخته می‌شود،آنیا چالوترا در نقش یِنیفر از ونگربرگ جادوگر و عضو انجمن برادری جادوگران،فریا آلن در نقش سیریلا / سیری شاهزاده سینترا که دارای قدرت جادویی است،جوئی بیتی در نقش جسکیر شاعر و آوازخوان مسافر،می‌آنا بورینگ در نقش تیسِیا د وریس، استاد اعظم آرتوزا آکادمی برای آموزش جادوگران،رویس پیرسون در نقش ایسترد جادوگری که با ینیفر دوست بود،ایمون فرن در نقش کاهیر یک افسر نظامی نیلفگاردی،میمی اندوینی در نقش فرینجیلا ویگو جادوگری که در کنار ینیفر تمرین کرده‌است،آدام لوی در نقش ماوسک دروئید دیوان سینترا،ویلسون رجوو-پوجاله در نقش دارا پسری از نژاد الف ها،آنا شافر در نقش تریس مریگولد جادوگری که به عنوان مأمور در دربار پادشاهی تمریا فعالیت می‌کند،ماهش جادو در نقش ویلگه‌فورتز یک جادوگر و...می توان اشاره کرد.

دانلود فیلم
فصل اول این سریال متشکل از هشت قسمت بود و در تاریخ 20 دسامبر 2019 به‌صورت کامل در نتفلیکس به نمایش درآمد. این سریال بر پایهٔ آخرین آرزو و شمشیر سرنوشت ساخته شد که مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه قبل از سرگذشت‌نامهٔ اصلی ویچر بودند. فصل دوم متشکل از هشت قسمت در تاریخ 17 دسامبر 2021 به نمایش درآمد.افراد زیادی به دانلود سریال خارجی ویچرپرداخته اند. نتفلیکس در سپتامبر 2021 این سریال را برای فصل سوم تمدید کرد.در ماه مه 2017 نتفلیکس اعلام کرد پروژه ساخت سریالی با اقتباس از مجموعه کتاب‌های ویچر اثر آندژی ساپکوفسکی را شروع کرده‌است.در دسامبر 2017 اعلام شد لورن اشمیت هیسریچ شورانر این سریال خواهد بود. در ژانویه 2018 نیز اعلام شد که کار نوشتن فیلمنامه قسمت اول سریال به پایان رسیده‌است.سریال ویچر در قالب هشت اپیزود، در 20 دسامبر 2019 از نت‌فلیکس پخش شد.ژانویه 2020 نتفلیکس اعلام کرد یک اسپین آف انیمیشنی با عنوان ویچر)کابوس) گرگ تهیه خواهد کرد که بر داستان اصلی مربی گرالت و وسمیر تمرکز می کند. لارن اشمیت هیسریچ و بو دیمایو همراه با استودیو میر روی آن کار می کنند.در ژوئیه 2020 نتفلیکس اعلام کرد یک سریال کوچک لایو اکشن با نام ویچر: منشا خون خواهد داشت که 1200 سال پیش از دوران گرالت و منشا ظهور ویچرها را نشان می دهد. این پیش درآمد نیز توسط هیسریچ ساخته می شود. او تهیه کننده اجرایی و دکلان دی بارا شورانر خواهند بود.سریال ویچر یا جادوگر در سال 2021 نامزد دریافت جایزه ساترن Saturn Award در آکادمی فیلم‌های علمی تخیلی، فانتزی و ترسناک آمریکا، در سال 2019 نامزد جایزه BSC انجمن سینماگران بریتانیا، در سال 2020 نامزد جایزه جشنواره دراگون Dragon Awards شد همچنین در جشنواره‌های جوایز‌هالیوودی موسیقی (HMMA) در سال 2021 ، و ویبی  Webby Awards  در سال 2020 نیز موفق به دریافت جایزه شد.همچنین این فیلم امتیاز 8/2 از 10 را کسب کرده است.به همین دلیل دانلود سریال ویچر را به شما عزیزان پیشنهاد میکنم.خلاصه ای از فصل دوم سریال ویچر The Witcher) ) از این قرار است که در این فصل دوم از سریال ویچر یا جادوگر گرالت از ریویا، شکارچی هیولاها و موجودات افسانه‌ای است که تلاش می‌کند جایگاه خود در دنیایی که انسان‌ها بدتر از حیوانات هستند پیدا کند. اما سرنوشت او را در مقابل جادوگر قدرتمند و شاهزاده خانمی جوان با توانایی خاص قرار می‌دهد که این سه باید یاد بگیرند در این جهان چگونه به طور مستقل زندگی کنند. ینیفر از ونبرگ جادوگری جاه‌طلب است که از هیچ آمده و می‌خواهد به همه چیز برسد. پرنس سیریلا یا سیری دختر جوانی است که قدرت‌های اسرار آمیز زیادی درون خود دارد و دست تقدیر سرنوشت همه آنها را بهم گره می‌زند. آن‌ها همراهانی هم دارند. جاسکیر که دوست اعصاب خورد‌کن گرالت است. تیسایا دی وریس، استاد مخفی ینیفر که به عشق مشقت بار معتقد است و تریس مریگلد دوستی خوش اخلاق و جادوگر دروئیدی وهمچنین دوستی قابل اعتماد است. تهاجم و حمله وحشیانه امپراتوری نیلفگاردیان به پادشاهی سینترا که توسط مادربزرگ تحت مراقبت سیریلا، ملکه جنگجو به نام کالانت رهبری می‌شود، باعث به خطر افتادن همگی آن‌ها می‌شود…

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: