کد خبر: ۳۹۱۵۵۵
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
0
نشست کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با مسئولیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

اولین نشست کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر برگزار شد

به گزارش مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «محمد چکشیان» معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت کار به عنوان نائب‌رئیس کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر در این نشست با تأکید بر لزوم ایجاد شور و نشاط در محیط‌های کار و تلاش در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: اعضای کمیته متناسب با مخاطبین خود، برنامه‌های خلاقانه و تأثیرگذار که منجر به رفع مشکلات این جامعه ارزشمند شود را تدوین و به عنوان اقدامی مؤثر در این ایام به اجرا بگذارند.

وی اظهار داشت: با توجه به رهنمود‌های مقام معظم رهبری، کلید اساسی همه مشکلات نگاه خوش‌بینانه به آینده و امیدآفرینی است و لازم است این رویکرد در برنامه‌های امسال کمیته کارگری و کارآفرینی مدنظر و عمل قرار گیرد.

چکشیان با اشاره به نقش جریان‌ساز جامعه کارگری و کارفرمایی کشور گفت: باید در این برهه از زمان جهاد تبیین را سرلوحه اقدامات قرار دهیم و با به کارگرفتن تمام ظرفیت‌ها و ایده‌های خلاقانه و پیشران، دستاورد‌های نظام را برای مردم تبیین نماییم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: