عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت درب ضد سرقت در مراکز فروش

 درب ضد سرقت چوبی و فلزی از سری محصولات محبوب در زمینه درب ورودی ساختمان می باشد که در انواع مختلف همراه با قابلیت های خاص در طرح های ساده و مدرن، همه پسند، به سراسر کشور عرضه میشود. قیمت درب ورودی که از اصلی ترین معیار ها در زمان خرید درب ضد سرقت، محسوب می شود بر اساس عوامل مختلفی برآورد و تعیین می شود. در ادامه به تاثیر هر یک از این عوامل بر روی قیمت درب ضد سرقت موجود در بازار تهران می پردازیم.

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در ضد سرقت از نظر ساختار کلی دارای ورق های فولادی در ساختاری داخلی خود می باشد. قفل ها و لولا ها در درب های ضد سرقت دارای جنس درجه یک نسبت به مدل درب های معمولی می باشند. قفل های مورد استفاده در درب های ضد سرقت اصل از مقاوم ترین و جدید ترین محصولات بازار می باشند. زبانه قفل های باکیفیت ضد سرقت از فولاد بوده و در برای اسید، ضربه و برش بسیار مقاوم هستند. قیمت خرید درب ضد سرقت بر اساس مدل درب و مقاومت آن متغییر است.

درب ضد سرقت چیست؟
ویژگی درب ورودی ضد سرقت

این محصولات نسبت به مدلهای ساده درب ورودی دارای مشخصات منحصر به فردی می باشد که موجب محبوبیت آن ها شده است. در ادامه این موارد را برای شما یادآور می شویم.

  • قابلیت نصب سریع و آسان

  • از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد

  • در برابر سارقین بسیار ایمن است

  • قابلیت نصب انواع قفل و دستگیره امن دارد

  • دارای قیمت مناسب

  • قابلیت تولید در ابعاد و رنگ بندی سفارشی

قیمت درب ضد سرقت

در تعیین قیمت در ضد سرقت عوامل مخلتفی تاثیر دارند که در ادامه تاثیر هر یک از این موارد را از جنبه های متفاوت برای شما خریداران عزیز بازگو خواهیم کرد. تاثیر کیفیت اجزاء در قیمت خرید درب ضد سرقت به شرح زیر می باشد. درب ضد سرقت ترک از محصولات گران بازار است که حداقل هزینه برای خرید این محصولات حدودا 10,000,000 تومان است.

قیمت درب ضد سرقت

چهار چوب ورودی

با وجود این که چهار چوب در برقراری امنیت درب ها بسیار موثر است و اگر مناسب نباشد امکان دیلم کردن آن و ورود از طریق خم کردن آن وجود دارد، در تعیین قیمت در ضد سرقت، بسیار کم تاثر است.

    روکوب

یکی از بخش هایی که تاثیر اندکی بر تفاوت قیمت درب های ضد سرقت ایجاد می کند روکوب است. در کوب پوششی است که از بیرون آپارتمان بر روی چارچوب درب ضد سرقت قرار می گیرد تا ظاهر زیباتری به درب بدهد. روکوب معمولا از جنس روکش درب است یا از به صورت همرنگ با روکش رنگ شده است تا با این بخش هماهنگ باشد.

 قفل و لولا

یراق آلات درب های ضد سرقت تاثیر زیادی در امنیت آنها دارند؛ به ویژه قفل های آنها که قفل هایی مخصوص هستند و بدون این قفل ها اصولا درب امنیتی معنایی نخواهد داشت. قفل و لولای درب های ضد سرقت یکی از عواملی است که می تواند قیمت آنها را تحت تاثیر قرار دهد.

    ورقه فولای

یکی دیگر از بخش های درب ضد سرقت که در قیمت آن موثر است ورقه یا ورقه های فولادی درون آن است. درهای ضد سرقت دارای ورقه ای فولادی در درون خود هستند تا امکان ورود به خانه و آپارتمان از طریق شکستن درب وجود نداشته باشد. این ورقه با یک شبکه از پروفیل های آهنی حمایت می شود. تعداد پروفیل های نگهدارنده ورق آهنی از جمله عواملی است که بر کیفیت درب موثر است.

   تاثیر روکش (رویه)

روکش موثرترین عامل در قیمت درب ضد سرقت است. در واقع بیشترین چیزی که قیمت یک درب ضد سرقت را تعیین می کند جنس و کیفیت روکش آن است. روکش در دربهای ضد سرقت تاثیر چندانی در امنیت آن ندارد و تنها باعث زیبایی ظاهر آن می شود.

درب ضد سرقت با درب معمولی چه تفاوتی دارد؟

  1. ساختار کلی درب شامل یک‌لایه ورق فلزی و یک اسکلت فلزی می‌باشد.

  2. قفل‌های درب ضد سرقت به‌آسانی باز نمی‌شود.

  3. به علت زیاد بودن زبانه‌های قفل در چهار جهت، بازکردن این قفل‌ها امکان‌پذیر نمی‌باشد.

  4. لولاهای درب ضدسرقت غیرقابل‌رؤیت می‌باشد و شکستن و نفوذ به این درب‌ها غیرممکن می‌باشد.

چه مواردی در افزایش امنیت درب ورودی موثر است؟

با اضافه کردن مواردی اعم از قفل‌های مولتی سیستم چندزبانه، استفاده از ورق‌های دوبل فلزی در داخل درب برای ضخامت بیشتر، شب‌بند، روزبند، لاستیک درزگیر می توانید امنیت درب ضد سرقت ساختمان را چند برابر کنید که البته این امر در افزایش قیمت فروش در ضد سرقت بسیار موثر خواهد بود.

چه مواردی در افزایش امنیت درب ورودی موثر است؟
مدلهای محبوب درب ضد سرقت ایرانی

  • درب ضد سرقت مدل ونوس

  • درب ضد سرقت مدل دیپلمات

  • درب ضد سرقت مدل دیاموند

  • درب ضد سرقت مدل تاوریژ

  • درب ضد سرقت مدل آپادانا

  • درب ضد سرقت مدل سارای

درب ضد سرقت ارزان

بسیاری از متقاضیان به دنبال خرید درب ضد سرقت ارزان قیمت هستند و امنیت و جنس درب را در نمی گیرند و به سراغ برند های متفاوت می روند. اما در بازار می توانید با یک بار هزینه بهترین مارک درب ضد سرقت ایرانی را که به صورت مجهز به بهترین مدل دستگیره امن هستند را خریداری نمایید و برای خود، خانواده آسودگی خاطر ایجاد کنید.

مشخصات کلی درب ضد سرقت ایرانی

    دارای اجزایی از قبیل زنگ، چشمی، شب بند جهت قفل اصلی، زه درزگیر برای جلوگیری از ورود گرد و خاک، گرما و سرما ، لولای پنهان و چهارچوب متفاوت و مستحکم نسبت به درب معمولی است.

  • از نظر رطوبتی و حرارتی کاملا عایق است.

  • نصب این درب ها  آسان بوده و بدون آسیب رسیدن به در ضد سرقت انجام می شود.

  • امنیت منزل، محل کار و فروشگاه ها را افزایش می دهد.

  • از لحاظ اقتصادی استفاده از درهای ایرانی مقرون به صرفه است.

  • درب های اتحاد درب از استاندارد های بین المللی برخودار می باشند.

  • بهترین مدل های قفل ضد سرقت و یرآق آلات در این درب ها استفاده شده است.

  • باید به تناسب محل مورد استفاده با ويژگيهاي متفاوت انتخاب گردد.

برآورد عمر مفید درب ضد سرقت

عمر مفید در ورودی به مارک، کشور سازنده، مشخصات کلی آن بستگی دارد البته پس خرید بهترین مدل درب ضد سرقت و درب ضد آب، باید از نحوه ی نگهداری و تمیز کردن آن اطلاع داشته باشید تا بتوانید در حفظ ماندگاری در، موثر باشید.

نکات طلایی در زمینه خرید درب ضد سرقت

در هنگام خرید درب ضد سرقت حتما به این موارد توجه نمایید:

  1. در خرید درب چوبی ضد سرقت به برند، مدل، ویژگی های آن دقت فرمایید.

  2. قیمت درب ورودی را مد نظر قرار دهید.

  3. از نمایندگی و تولید کنندگان درب ورودی آپارتمان خریداری نمایید.

  4. حتما در ضد سرقت و قفل مخصوص آن را همراه با ضمانت نامه خریداری کنید.

محل نصب درب ضد سرقت

درب ضد سرقت می تواند در مکان های متفاوتی نصب و استفاده شود. برای مثال می تواند به عنوان درب ورودی یک آپارتمان مسکونی باشد و یا به عنوان درب ورودی یک واحد اداری یا تجاری قرار گیرد. همچنین ممکن است این درب ها به عنوان ورودی یک ساختمان ویلایی (درون شهر یا خارج شهر) و یا درب لابی یک مجتمع (به عنوان یک درب ورودی لوکس) مورد استفاده قرار گیرند. قطعا هر یک از این شرایط نیاز به درب خاصی متناسب با آن شرایط و البته با قیمت متفاوت با سایر شرایط دارد. هزینه نصب درب ضد سرقت حدود 700 هزار تومان است.

انواع درب ضد سرقت بر اساس ابعاد

این نوع درب مثل درب های معمولی دو نوع “تک لنگه” و “دو لنگه” دارند. درب های تک لنگه و دو لنگه هر یک می توانند اندازه های مختلفی داشته باشند. اصولا هر چه درب بزرگتر باشد قیمت بیشتری هم خواهد داشت. قیمت درب های دو لنگه بیشتر از درب های تک لنگه است. یکی از مهم ترین دلایل این امر نیاز به مواد اولیه بیشتر برای تولید این درب ها و البته سختی بیشتر تولید آن ها است.

برای خرید امن‌ترین مدلهای درب ضد سرقت می‌توانید با مجموعه سنا درب امن تماس بگیرید. 09125610959

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: