April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
در نخستین ساعات پس از حادثه زمین لرزه خوی
کد خبر: ۳۹۱۵۷۵
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
0
نمایندگان صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان با هدف کاهش آلام زیاندیدگان، برآورد و طی مراحل پرداخت خسارت به ساختمان‌های آسیب دیده در مناطق زلزله‌زده آذربایجان غربی حضور یافتند.

نمایندگان صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان منطقه حاضر شدند

در پی وقوع زلزله ۵.۸ ریشتری خوی، نمایندگان صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان با حضور در مناطق زلزله‌زده به ارزیابی خسارت وارد شده پرداختند.

طی این بازدید که با هدف بررسی حجم و وسعت خسارات انجام شد، نمایندگان این صندوق در دیدار با استاندار آذربایجان غربی ضمن ارائه اطلاعات لازم درخصوص چگونگی پرداخت خسارات وارده ناشی از زلزله و عملکرد صندوق در زمان بلایای طبیعی، نقشه راه و کیفیت پرداخت خسارات و زمانبندی آن را تشریح کردند.

بر اساس این گزارش، تیم اعزامی صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان در شهر خوی حضور یافت و ضمن همدردی با زلزله‌زدگان از مناطق زلزله‌زده بازدید به عمل آمد.

به گفته استاندار آذربایجان غربی، طبق برآورد‌های اولیه انجام شده به ۵۰۰ واحد مسکونی در زلزله خوی بین ۲۰ تا ۸۰ درصد خسارت وارد شده است.

به محض اتمام برآورد میزان تخریب از طرف استانداری، روند پرداخت خسارات توسط صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان آغاز خواهد شد.

شایان ذکر است که تمام ساختمان‌های مسکونی، تحت پوشش صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان بوده و درصورت بروز حوادث طبیعی، بخشی از خسارت ارزیابی شده به زیاندیدگان پرداخت خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: