April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر عامل شرکت نفت سازه قشم بر استفاده از دانش و تجربه تاکید کرد
کد خبر: ۳۹۱۶۰۳
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
0
محمد افضلی مدیر عامل شرکت نفت سازه قشم با حضور در دومین همایش نفت قشم، بر ساخت سازه های ساحلی و فراساحلی با استفاده از آخرین فناوری تاکید کرد.

نفت سازه قشم

اجرای طرح‌های مربوط به صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، ارتقای کمی و کیفی کار‌های اجرایی، تلاش در جهت بهبود و اعتلای کیفیت مدیریت و مهارت فنی کارکنان، جمع آوری اطلاعات و آمار جهانی مربوط به آخرین پیشرفت‌های اجرائی در پروژه‌های نفت و گاز و پتروشیمی، همکاری با دولت از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی (سابق) در جهت تدوین قوانین جدید و منطبق با واقعیت‌های کاری در کشور و تلاش در رفع نارسائی‌ها در تمامی گستره‌های مدیریتی و تقویت مبانی صداقت در انجام کار و مسؤولیت‌ها از سوی دیگر در دستور کار انجمن صنفی مهندسی و پیمانکاری نفت، گاز و پتروشیمی قرار دارد.

 

این انجمن در حال حاضر دربرگیرنده ۲۹۰ شرکت عضو در عرصه‌های مهندسی و پیمانکاری رشته‌های مختلف صنعت نفت کشور است که به طور عمده فعالین بخش خصوصی کشور در اجرای طرح‌های توسعه صنعت نفت را در بر می‌گیرد. مهمتر اینکه طبق اساسنامه انجمن، صرفاً شرکت‌های خصوصی ایرانی به عضویت انجمن پذیرفته می‌گردند.

محمد افضلی مدیر عامل شرکت نفت سازه قشم با حضور در دومین همایش نفت قشم در گفت و گو با پول نیوز با تاکید بر اینکه امکان ساخت سازه های فرا ساحلی و ساحلی را با آخرین فناوری روز ایجاد کرده ایم گفت: شرکت نفت سازه قشم بزرگترین و تنها‌ترین شرکت سازنده سازه‌های فراساحل در جزیره قشم با سی هکتار مساحت است.

 

افضلی ادامه داد: شرکت نفت سازه قشم ماموریت دارد با استفاده از دانش، تجربه ارزشمند و سوابق درخشان خود در حوزه عملیات، احداث، ساخت و تولید سازه‌های عظیم دریایی و تاسیسات زیربنایی مربوطه و با اتکاء بر نیروی انسانی مجرب، توانمند و متخصص، ضمن حفظ برنامه زمان بندی مربوطه نسبت به اجرای پروژه با کیفیت بالا و تحت استاندارد بین المللی و هزینه مناسب در راستای تامین رضایت ذی‌نفعان گام برداشته و تلاش و همت خود را بر آن گذاشته تا در راستای چشم انداز تعیین شده حرکت کند و به پیمانکار عمومی معتبر در سطح ملی و منطقه‌ای تبدیل شود.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: