کد خبر: ۳۹۱۸۱۶
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
0

آیا شما هم عاشق گشت و گذار در شهرهای مختلف ترکیه همچون کوش آداسی و ازمیر و استانبول هستید؟ گردشگران زیادی این گونه سفرهای ترکیبی از شهرهای گوناگون ترکیه را می پسندند. آیا درباره فاصله ازمیر تا کوش آداسی می دانید و یا چه راه هایی برای رسیدن به کوش آداسی از ازمیر وجود دارد؟ باید بگویم که کوش آداسی یکی از جذاب ترین مناطق ساحلی ترکیه و از آرامش بخش ترین نقاط این کشور همه چیز تمام به شمار می رود. آب و هوای دلپذیر و خواستنی این شهر بی نهایت شگفت انگیز، هوش را از سر گردشگران می برد. داشتن اطلاعات کافی درباره راه های موجود برای رفتن به کوش آداسی و شناخت فرودگاه های آن می تواند شما را در این سفر یاری دهد.

فاصله ازمیر تا کوش آداسی

راه های زمینی و هوایی ازمیر تا کوش آداسی

تور کوش آداسی از به یادماندنی ترین تورهای کشور ترکیه محسوب می شود که علاقه مندان زیادی را به سمت خود جذب کرده است. فاصله ازمیر تا کوش آداسی چیزی حدود 100 کیلومتر یعنی یک ساعت و بیست دقیقه در صورت سفر کردن از راه زمینی خواهد بود. شهر کوش آداسی از آنجایی که فرودگاه مخصوصی ندارد سفرهای هوایی مستقیمی نیز نخواهد داشت. کوش آداسی برای گردشگری بی نظیر است اما اگر قصد رفتن به آن را دارید باید ابتدا به ازمیر رفته و از آنجا به کوش آداسی بروید. بنابراین نمی توانید به صورت مستقیم از ایران به سمت این شهر ساحلی زیبا حرکت کنید چرا که راه مستقیم وجود ندارد.

راه های متنوعی برای رفتن به کوش آداسی خواهید داشت اما این را فراموش نکنید که برای تمام آن ها باید ابتدا به ازمیر بروید. اتوبوس، قطار، تاکسی، کشتی و... انواع و اقسام وسیله های نقلیه برای رفتن به این شهر هستند. همچنین می توانید این سفر را برای راحتی بیشتر و بازدید از تمام جاهای دیدنی این منطقه، با تور کوش آداسی تجربه کنید.

فاصله ازمیر تا کوش آداسی

وسیله های نقلیه برای رفتن از ازمیر به کوش آداسی

وسیله های نقلیه متنوع و با کیفیتی برای رفتن از ازمیر به کوش آداسی وجود دارد که هر کدام مزیت های خاص خود را دارند. با این حال انتخاب تور کوش آداسی گزینه به صرفه تر و بهتری برای دیدن از جاهای دیدنی این شهر دل انگیز خواهد بود. اگر قصد داشته باشید از ازمیر تا کوش آداسی رانندگی کنید، تقریباً یک ساعت و ده دقیقه این مسیر را در حالت عادی طی خواهید کرد. هنگامی که با وسیله ای به غیر از وسیله شخصی به این منطقه بروید قطعا زمان و هزینه سفر متفاوت می شود. اکنون شرایط و مدت زمان رسیدن به کوش آداسی را با هر یک از وسیله های نقلیه موجود بررسی می کنیم:

اتوبوس

حال قصد سفر به کوش آداسی با اتوبوس را دارید یا قطار؟ در صورت انتخاب اتوبوس شما می توانید این مقصد را در یک ساعت و چهل و نه دقیقه و با هزینه ای حدود 2 الی 7 یورو بپیمایید. همچنین نوع دیگری از اتوبوس ها نیز وجود داشته که هزینه ای کمتر و تقریباً معادل 1 الی 5 یورو نیاز دارند و همان راه را در دو ساعت و چهل و شش دقیقه طی می کنند.

قطار

استفاده از قطار برای جا به جا شدن بین این دو شهر کار چندان به صرفه ای نیست چرا که نزدیک ترین ایستگاه قطار آن در 18 کیلومتری کوش آداسی قرار داشته و باید دوباره از تاکسی استفاده کنید.

تاکسی

به طور طبیعی از فرودگاه ازمیر تا کوش آداسی چیزی حدود یک ساعت زمان لازم است. کرایه تاکسی نیز بسته به تاکسی متری که وجود دارد، تعیین و محاسبه می شود. اگر راننده از راه مناسبی برود یا کورنومتر را فعال نماید، کرایه آن نیز مناسب و به صرفه است.

 فاصله ازمیر تا کوش آداسی

کلام آخر...

کوش آداسی از رویایی ترین چشم اندازهای ترکیه به شمار می رود که دل هر بیننده ای را برده است. این منطقه از نظر موقعیت جغرافیایی در غرب کشور پهناور ترکیه قرار داشته که در مجاورت آن ده ها طبیعت خیره کننده و دیدنی دیگر همچون دریای مدیترانه وجود دارند. راه های زیادی برای رسیدن به کوش آداسی پیش رو خواهید داشت که برای رفتن از تمام این راه ها باید ابتدا خود را به ازمیر برسانید. حال فاصله ازمیر تا کوش آداسی چقدر است؟ حدوداً 100 کیلومتر این دو شهر از یکدیگر فاصله دارند که می توان با وسایل نقلیه های مختلف این راه را پیمود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: