معرفی انواع مدل های هندزفری

انتخاب و خرید هندزفری خوب اهمیت بسیار زیادی دارد. هندزفری کاربردهای فراوانی دارد. با یک هندزفری خوب می توانید به موزیک مورد علاقه ی خودتان گوش فرا دهید. هنگام ورزش، کار، بیرون از خانه در مسیر به محل کار و ی هنگام برگشت از کار و ... این هندزفری ها هستند که همدم بسیاری از افراد می شود.

 بنابراین با توجه به مصرف بالایی که در بین حجم وسیعی از مردم دارند، نیاز است حتما بهترین جنس و مدل آن را تهیه کنید تا هم از گوش دادن به موسیقی با آنها لذت بیشتری ببرید و هم برای شما عمر طولانی داشته باشد و مدت طولانی تری از آنها استفاده کنید.

 لیست قیمت انواع ایرپاد و هندزفری سیم دار خرید عمده

انواع هندزفری و هدفون

هندزفری ها از لحاظ انواع به دو دسته سیم دار و بی سیم یا بلوتوثی دسته بندی می شوند. به احتمال بسیار زیاد با هندزفری سیم دار آشنایی دارید و حتما تجربه ی مصرف آن را داشته اید. هندزفری های بی سیم بلوتوثی که به اصطلاح به آنها ایرپاد می گویند.

این دو نوع هندزفری از لحاظ مدل بسیار تنوع بالایی دارند. از هندزفری های کوچک یا هدفون های تک گرفته تا هدفون های بزرگی که گیمرها از آنها استفاده می کنند. و روز به روز مدل های جدیدتری درحال ورود به بازار هستند. تنوع این محصولات انقدر زیادی است که هرکس با توجه به نیازی که دارد می تواند بهترین گزینه را متناسب با هزینه ای که در نظر دارد تهیه کند.

هردو انواع هدفون وهندزفری با قیمت های عالی را می توانید در سایت عمده فروشی خرید 20 مشاهده نمایید.

تفاوت هندزفری، ایرپاد و هدفون بلوتوثی

بین ایرپاد و هدفون بلوتوثی چندین شباهت و تفاوت وجود دارد. اولین و مهمترین تفاوتی که بین آنها وجود دارد این است که ایرپاد محصولات هندزفری بلوتوثی هستند که توسط شرکت اپل طراحی و تولید می شوند. اما هدفون برای شرکت های دیگر مثل سونی، سامسونگ و ... مورد استفاده قرار می گیرد. شاید بتوان گفت تنها تفاوت آنها در همین باشد.

اما شباهت های بسیار زیادی بین آنها وجود دارد. اولین و مهمتری شباهت بین این محصولات این است که هردوی این محصولات سیم ندارند. یعنی بدون نیاز به سیم می توانید از آنها استفاده کنید و با اتصال به تلفن همراه از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید.

نه تنها گوشی تلفن همراه بلکه به بسیاری از وسایل مانند تبلت، تلوزیون، و ... متصل شوید. هدفون ها و ایرپاد ها کاربرد آسانی دارند. همگی بسیار کوچک هستند و این مصرف آنها را ساده کرده است. عدم وجود سیم های دست وپا گیر جزو مزیت های هدفون بلوتوثی و ایرپادها محصوب می شود.

همه ی آنها کیس یا جعبه های کوچکی دارند که محل قرارگیری هندزفری در آنها است و توسط آن کیس باطری هندزفری بلوتوثی شارژ می شود. با وجود دکمه های کوچکی که روی آنها قرار دارد استفاده از آنها جهت انجام تنظیمات بسیار آسان و راحت شده است.

 لیست قیمت انواع ایرپاد و هندزفری سیم دار خرید عمده

مزایای ایرپاد و هدفون در مقابل هندزفری های سیم دار

این کالاها بسیار کوچک و کاربردی هستند و به راحتی می توانید آنها را درون جیب خود جای دهید.

عدم وجود سیم های دست و پا گیر باعث می شود که این ایرپادها بسیار مورد توجه کاربران قرار بگیرد. زیرا گره خوردن سیم های هندزفری در یکدیگر یکی از عمده مشکلات استفاده از هندزفری سیم دار  است که همه با آن درگیر هستند.

بعضی از این هدفون های هوشمند مجهز به تکنولوژی حذف نویز هستند که صداهای اضافی محیط را حذف می کند.

بعضی از آنها بصورت ضد آب و رطوبت ساخته می شوند که حتی می توانید زیر آب نیز از آنها استفاده کنید.

اما با توجه به محبوبیتی که ایرپاد ها در ایران بدست آورده اند اجناس فیک و تقلبی زیادی در بازار هستند که جای محصولات اصل را گرفته اند. در ادامه درباره ی روش های تشخیص ایرپاد فیک و اصل توضیح خواهیم داد.

راه های تشخیص ایرپاد اصل و فیک

بطور کلی روش های زیر روش هایی هستند که با چک کردن هرکدام می توانید به اصل یا تقلبی بودن محصول پی ببرید. گاهی برخی از ایرپادهای فیک هستند که آنقدر شبیه به اصل تولید شده اند که اصلا قابل تشخیص نیستند. برای این کالاهای فیک های کپی نیز روش هایی وجود دارد که به هرکدام می پردازیم

وجود غلط املایی روی کالا و روی بسته بندی کالا از مواردی می باشد که اغلب محصولات فیک آن را رعایت نکرده اند. با وجود غلط املایی روی محصول به راحتی می توانید متوجه شوید که محصول تقلبی است.

ایرپاد حتما باید دارای سه سوراخ روی خود باشد. این سوراخ ها نقش مهمی در جهت بهبود کیفیت صدا ایجاد می کنند.

سوراخ های ریز موجود روی سر هندزفری باید خاکستری رنگ باشند و بتوان به راحتی سوراخ آنها را تشخیص داد و قابل دیدن باشند. در کالاهای فیک معمولا این سوراخ ها به قدری ریز هستند که نمی توان آنها را تشخیص داد.

مورد بعدی درمورد کیس ایرپادهای اپل است. اگر بتوانید به آسانی آن را به سمت عقب برگردانید این کالا فیک است. زیرا کیس های مونوپادهای اصل به قدری سفت و غیرقابل انعطاف هستند که انجام این کار ممکن نیست.

با وارد کردن شماره سریال محصول در سایت checkcoverage.apple.com می توانید از پیدا شدن محصول در پایگاه اپل اطمینان حاصل کنید.

حال اگر آیفون شما به قدری برابر با جنس اصل باشد که نتوانید آن را به راحتی تشخیص دهید، می توانید با استفاده از گوشی آیفون متوجه شوید که آیا گوشی شما حضور ایرپاد در نزدیکی خود را متوجه می شود یا خیر. زیرا دستگاه گوشی آیفون می تواند حضور ایرپاد معتبر در نزدیکی خود را تشخیص دهد.

لیست قیمت های خرید عمده هدفون و هندزفری سایت خرید 20

هدفون دور گردنی بلوتوثی سامسونگ مول BT5     قیمت 167800 تومان

هندزفری بلوتوثی neckband Lenovo مدل  He01      قیمت 169800 تومان

هندزفری مگنتی جرفه ای بلوتوثی Neckband-XY D1    قیمت 158600 تومان

هندزفری سانسونگ مدل 49M                                    قیمت 28600 تومان

ایرپاد مدل TWS i18 بلوتوث ورژن 5.0                         قیمت 158600 تومان

ایرپاد buds+free pods 3s                                     قیمت 468500 تومان

هدفون دورگردنی ترنسپرنت extra bass مدل xy-hq      قیمت 318600 تومان

ایرپاد LED دار شیائومی مدل V11-tws                         قیمت 387650 تومان

هندزفری سامسونگ SAMSUNG J5                            قیمت 19860 تومان

هندزفری سیم دار کالیو KALIO مدل K-07                     قیمت 68500 تومان

هندزفری سیم دار ریلمی  REALME  مدل r50               قیمت 31850 تومان

 لیست قیمت انواع ایرپاد و هندزفری سیم دار خرید عمده

معرفی بهترین فروشگاه برای خرید عمده هندزفری

شرکت خرید 20 یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه هایی است بالغ بر 20 سال در زمینه فروش عمده لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل با قیمت های باور نکردنی و کاملا ارزان مشغول فعالیت است. قیمت های فروشگاه خرید 20 ارزانترین قیمت های بازار هستند.

علاوه بر لوازم جانبی کامپیوتر اعم از هدزفری، موس، کیبورد، لوازم موبایل مانند اسپیکر، هولدر و ... انواع فلش مموری ارزان و کارت حافظه را می توانید با قیمت ها فروش ویژه تهیه بفرمایید.

با سفارش کالا از خرید 20 سود زیادی به دست خواهید آورد زیرا قیمت های همکاری این فروشگاه اینترنتی را در هیچ کجا نمی توانید پیدا کنید.

برای سفارش محصولات می توانید از طریق سایت خرید 20 (kharide20.com) اقدام نمایید و یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

09121307603 و 92632216463

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: