April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۲۶۷۷
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲
0

ویلچر یک وسیله ی کمکی برای افراد کم توان، کهنسالان و جانبازان است که حکم پا را برای آنها دارد. شاید در خانواده یا اطرافیان خود، افرادی وجود داشته باشند که به دلایل مختلفی توانایی راه رفتن را نداشته باشند. آنها نیاز مبرمی به وسایل توانبخشی دارند تا بتوانند کارهای خود را انجام دهند. یکی از بهترین دستگاه ها، ویلچر است که مدل های مختلفی از آن در کشور تولید می شوند. این وسیله نقش پر رنگی در ارتقاء کیفیت زندگی افرادی که در راه رفتن مشکل دارند، ایفا می کند. افراد زیادی با استفاده از ویلچر می توانند در فعالیت های اجتماعی شرکت کنند. کهنسالان، جانبازان و کسانی که از مشکلاتی مانند قطع عضو، آرتریت، آسیب های نخاعی، فلج اطفال، دیستروفی عضلانی، سکته مغزی و ... رنج می برند می توانند با کمک ویلچر، مشکلات حرکتی خود را کاهش دهند. ویلچرها انواع مختلفی دارند که ساده ترین آن، مدل هایی است که فرد روی صندلی ویلچر می نشیند و با صرف نیروی زیادی حرکت می کند. در این مدل، فرد با کمک دسته ای که روی چرخ های ویلچر قرار دارد، چرخ ها را می چرخاند. گاهی اوقات تکان دادن و جابه جایی این نوع ویلچر مشکل است. برای رفع این مشکل و راحتی افراد در هنگام استفاده از ویلچر، نوع جدیدی از این دستگاه تولید شد. ویلچر برقی ، مدل جدیدی از ویلچر است که جابه جایی و حرکت با آن بسیار راحت می باشد. فرد می تواند تنها با فشار دادن چند دکمه حرکت کند. ویلچرهای برقی ، سازه های پیشرفته ای هستند که در ساختار آنها یک موتور الکتریکی وجود دارد. این موتور، نیروی لازم برای حرکت و جابه جایی فرد را فراهم می کند.

بهترین ویلچرهای برقی که در ایران وجود دارند

خصوصیات بهترین ویلچر برقی

بهترین ویلچرهای برقی موجود در ایران شامل صندلی های برقی می شوند که امکانات مناسبی برای حرکت و جابه جایی استفاده کنندگان دارند. این ویلچرها چرخ های قدرتمندی دارند که به راحتی می توانند وزن فرد را تحمل کنند. علاوه بر این، با استفاده از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده اند. این امر باعث می شود تا عمر مفید طولانی تری داشته باشند. یکی دیگر از ویژگی های بهترین ویلچرهای برقی به میزان مقاومت و تحمل بار آنها مربوط می شود. تولید کنندگان ویلچر برقی با توجه به اینکه چه کسی و با چه وزنی می خواهد از این وسیله استفاده کند، انواع متنوعی از ویلچرهای برقی را می سازند و در دسترس مشتریان عزیز قرار می دهند.

انواع ویلچرهای برقی

اگر برای خرید ویلچر برقی به سایت ها و فروشگاه های مختلف سر زده باشید، مدل های متنوعی از این دستگاه را مشاهده کرده اید. از انواع ویلچر برقی موجود در ایران می توان به ویلچرهای برقی مبله، ایستا و تاشو اشاره کرد. یکی از راحت ترین و کاربردی ترین آنها، ویلچر برقی تاشو است. این نوع ویلچر تاثیر مثبتی در آرامش و آسایش افراد دارد. از مهم ترین ویژگی های این محصول، می توان به وزن کم و قابلیت جمع شدن آن اشاره کرد. شما به راحتی می توانید با این ویلچر برقی سبک به مسافرت بروید. خیلی عالی است که دیگر نگران جابه جایی ویلچر خود نباشید و به راحتی بتوانید آن را در صندوق عقب خودرو بگذارید و همراه خود ببرید. این ویژگی ویلچر برقی تاشو موجب شده است تا آن را با نام ویلچر مسافرتی هم بشناسند. اگر فعالیت زیادی در خارج از منزل انجام می دهید و یا به سفر کردن علاقه دارید و در فکر ویلچر برقی ارزان هستید، برای خرید یک ویلچر برقی تاشو اقدام کنید. معمولا این ویلچرها را با استفاده از آلومینیوم می سازند. به همین علت وزن و قیمت پایین تری دارند. ضمن اینکه خاصیت تاشوندگی ویلچر، حس بهتری به شما می دهد. 

بهترین ویلچرهای برقی را از کجا بخریم ؟

در حال حاضر شرکت های زیادی در زمینه تولید و عرضه ویلچر برقی در ایران فعالیت می کنند. شما می توانید با جستجو در اینترنت، تعداد زیادی از آنها را پیدا کنید. اما سوال اینجاست که بهترین ویلچر برقی را از کجا می توانید بخرید؟ برای انتخاب و  خرید بهترین ویلچر برقی باید به یکسری نکات مانند اصالت کالا، رضایت مشتریان، گارانتی معتبر، کیفیت و قیمت محصول، خدمات پس از فروش و پشتیبانی توجه کنید. منوچیر (Monochair) ، یک برند معتبر در زمینه تولید و عرضه ی مدل های مختلف ویلچر می باشد که توانسته با تولید محصولات متنوع و با کیفیت و البته مقرون به صرفه، میزان فروش خود را افزایش دهد و به این ترتیب، بازار ویلچر برقی را فتح کند. محصولات شیک و مدرن منوچیر مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. یکی از ویژگی های بارز محصولات این برند، تطابق آنها با ارگونومی بدن انسان می باشد. به همین علت طرفداران زیادی دارد. این ویلچرها از جنس آلومینیوم ساخته می شوند و در عین محکم بودن، بسیار سبک هستند و به راحتی می توانید آنها را جابه جا کنید. ویلچرهای برقی تاشوی مونوچیر به راحتی جمع می شوند و در صندوق عقب خودرو قرار می گیرند. به همین راحتی مشکل بیرون رفتن شما حل می شود. با خرید از مونوچیر می توانید از ارسال رایگان و 10 سال خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

این شرکت تحت نظر اداره کل تجهیزات پزشکی ایران فعالیت می کند و دارای گواهینامه imed  از این سازمان می باشد، و تمامی استانداردهای لازم را اخذ نموده است.

این شرکت در طی 7 سال فعالیت خود در زمینه تجهیزات توانبخشی ،توانسته بیش از 80 درصد بازار ویلچربرقی را از آن خود کند، همین امر باعث کپی زنی از روی محصولات این شرکت  توسط افراد سودجو شده است.

بهترین ویلچرهای برقی که در ایران وجود دارند

قیمت ویلچر برقی چقدر است؟

یکی از مهم ترین نکات در زمان خرید ویلچر برقی ، قیمت آن است. قیمت ویلچر برقی به عوامل مختلفی مانند وزن (سبکی یا سنگینی)، تکنولوژی دستگاه (ساده یا برقی بودن)، شکل ظاهری، نوع ویلچر، امکانات جانبی، نوع چرخ ها، نرخ ارز، ابعاد و ... بستگی دارد. قیمت ویلچرهای برقی وارداتی نسبت به نمونه های داخلی گران تر است. به همین علت تولید کنندگان داخلی، محصولاتی با کیفیت و قابلیت بالا اما ارزان تر از نمونه های خارجی تولید و در بازار به فروش می رسانند.
ویلچر برقی ساختار پیچیده ای دارد و قیمت آن به دلیل داشتن موتور الکتریکی و لوازم خاص نسبت به مدل های ساده بیشتر است. این قیمت در مقابل امکانات و قابلیت های دستگاه، منطقی به نظر می رسد. اگر به راحتی فرد و افزایش سطح کیفی زندگی و توانمندی های او توجه کنید می بینید که قیمت ویلچر برقی چندان زیاد نیست. برای خرید ویلچر برقی با قابلیت های منحصر به فرد و البته قیمت مناسب می توانید با فروشگاه منوچیر تماس بگیرید.

سخن پایانی ...

ویلچر برقی یکی از محصولات کاربردی و مهم برای افرادی است که قدرت کافی برای راه رفتن ندارند. انواع مختلفی از این محصول در بازار به فروش می رسند که از نظر امکانات با یکدیگر متفاوت هستند. اگر قصد خرید این محصول را داشته باشید، انتخاب ویلچر برقی مناسب کمی سخت به نظر می رسد. اما اصلا نگران نباشید فروشگاه منوچیر با تضمین اصالت کالا و پشتیبانی فعال خود می تواند کار شما را در انتخاب ویلچر مناسب راحت کند. وسایل توانبخشی که در این فروشگاه به فروش می رسند، کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارند. این مجموعه با تکیه بر توانمندی های فنی و تکنیکی خود و بهره گیری از دانش روز دنیا، بهترین محصولات را برای هموطنان عزیز تولید می نماید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: