April 2024 17 / چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۲۷۰۹
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
0
علیرضا مقدسی عضو هیأت مدیره بیمه ایران به همراه سلامی سرپرست معاونت برنامه ریزی و نوآوری همچنین مدیران شرکت از مرکز جامع پاسخگویی به ذینفعان (SRM) بازدید نمودند.

بازدید عضو هیأت مدیره و مدیران بیمه ایران از مرکز جامع پاسخگویی به ذینفعان بیمه ایران

مقدسی در جریان این بازدید ضمن دیدار و گفتگو با همکاران، از نحوه خدمت رسانی و پاسخگویی بخش‌های مختلف بازدید و نکاتی را در خصوص پیشبرد بهتر کار ارائه نمودند.

عضو هیأت مدیره ضمن اظهار رضایت از نحوه اجرای مدل مدیریتی (SRM)، پویایی و انجام اجرای این سیستم را عامل پیشرفت بیشتر دانسته و خواستار تداوم جدی، کارسنجی و بهبود فرآیند‌ها گردید، تا عملکرد نیروی انسانی با توجه به کاری که بر عهده دارد، بهبود یابد. وی در خصوص تبیین شاخص‌های کارسنجی نیز خاطر نشان کرد: تبیین این شاخص‌ها بایستی منجر به بهره وری بهینه گردد.

وی با بیان انتظارات هیأت مدیره بیمه ایران از شرکت ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ گفت، تمامی پروژه‌ها باید در اسرع وقت جمع بندی و خروجی مطلوبی داشته باشد چرا که این کار متضمن تجزیه و تحلیل پروژه‌های واگذار شده به شرکت سیمرغ و احضاء مشکلات و حل آن‌ها می‌باشد.

عضو هیأت مدیره بیمه ایران در خاتمه علاوه بر اعلام آمادگی جهت حل مشکلات مرکز، برای همکاران آرزوی موفقیت و بهروزی نمود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: