کد خبر: ۳۹۲۷۱۰
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
0

احتمالاً بار‌ها نام طراحی سایت و خدمات مربوط به آن به گوشتان خورده است. ساخت و بهینه‌سازی وب سایت یکی از خدماتی بوده که توسط افراد حرفه‌ای ارائه می‌شود. قطعا به تخصص بالایی برای انجام آن احتیاج است. سایت‌هایی که طراحی می‌شوند مسلماً انواع گوناگونی داشته و به شکل‌های مختلفی طراحی می‌گردند. شاید برای شما نیز پیش آمده باشد هنگام ورود به یک سایت حس خوبی نسبت به طراحی و دکوراسیون آن داشته باشید. اما با ورود به یک سایت دیگر از طراحی و ظاهر آن سایت خوشتان نیاید. این مورد از تفاوت یک طراحی خوب با یک طراحی غیرحرفه‌ای سخن می گوید. در ادامه می‌خواهیم به معرفی طراحی سایت، اهمیت و انواع روش‌های انجام آن بپردازیم.

طراحی سایت

طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت به طراحی و ساخت صفحات مختلف یک وب سایت گفته می‌شود که ممکن است به روش‌های مختلفی انجام شود. در فرایند طراحی سایت المان‌های مختلف موجود در هر صفحه سایت به صورت کامل طراحی می‌شوند. تصاویر و لگو‌هایی که در این شیوه به کار ‌می‌روند بسیار مهم می‌باشند. این تصاویر به صورت حرفه‌ای توسط طراحان گرافیک، پیاده سازی می‌شوند. در طراحی سایت فروشگاهی دامنه و آدرس مشخص برای سایت در نظر گرفته می‌شود. سایت‌های قدیمی را می‌توان با استفاده از طراحی سایت بهینه‌سازی کرد.

اهمیت طراحی سایت در دنیای امروزه

با پیشرفت تکنولوژی و اینترنتی شدن کار‌ها، طراحی سایت بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است. امروزه افراد بیشتر کار‌های خود را از طریق اینترنت به صورت آنلاین انجام می‌دهند. به همین دلیل داشتن یک سایت تخصصی و باکیفیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با داشتن سایت می‌توانید کسب و کار خود را رونق ببخشید و به اعتبار برند خود بیافزایید. یکی دیگر از مزایای طراحی کردن وب سایت کارکرد بدون محدودیت زمانی و مکانی است. شما می‌توانید از طریق وب سایت خدمات خود را در هر ساعت از شبانه روز و به تمام افراد در سراسر دنیا ارائه دهید.

طراحی سایت را می‌ توان به چه روش‌ هایی انجام داد؟

طراحی و اجرای وب سایت توسط طراحان و برنامه‌نویسان با روش‌های مختلفی انجام می‌شود. کدنویسی و طراحی سایت وردپرس جزء دو روش اصلی ساخت وب سایت هستند. در روش کدنویسی، ابتدا مشتری انتظارات خود را از سایت با طراح در میان می‌گذارد. سپس طراح با استفاده از طرح ذهنی خود اقدام به ایجاد یک سایت مستقل با ویژگی‌های مخصوص خود خواهد کرد. این روش زمان بر بوده همچنین به هزینه بیشتری نیز نیاز دارد. از مزیت‌های این روش می‌توان به امنیت بالای سایت اشاره کرد.

طراحی سایت وردپرس

طراحی سایت وردپرس

طراحی سایت وردپرس با استفاده از نرم‌افزار وردپرس انجام می‌شود. در این روش ساخت وب سایت با استفاده از قالب‌های آماده نرم‌افزار وردپرس انجام می‌شود. بسیاری از طراحان سایت، از این وب سایت برای ساخت بهترین و باکیفیت‌ترین وب سایت‌ها بهره می‌برند. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توان صفحات سایت را به صورت کاملاً بهینه‌سازی شده طراحی کرد. وردپرس قالب‌های آماده را در اختیار طراح قرار می‌دهد تا طراح با توجه به سایت، المان‌های مختلف را در آن ایجاد کند. طراحی سایت وردپرس هم برای ساختن سایت‌های فروشگاهی و هم سایت‌های شرکتی بهترین انتخاب می‌باشد.

طراحی سایت با وردپرس چه مزایایی دارد؟

در بخش قبلی در مورد طراحی سایت وردپرس حرف زدیم. در این بخش می‌خواهیم به مزایای ساخت سایت با استفاده از این نرم‌افزار بپردازیم. یکی از مهم‌ترین مزایای این نرم‌افزار امنیت بالای آن می‌باشد. تمام سایت‌هایی که با این نرم‌افزار ساخته می‌شوند دارای ایمنی کاملی هستند. مورد دیگر زمان بسیار کمی است که برای طراحی وب سایت به کار می‌رود. یعنی با وردپرس می‌توان در کمترین زمان ممکن یک سایت بسیار باکیفیت را در اختیار داشت. از مزایای دیگر طراحی با نرم‌افزار وردپرس به هزینه بسیار پایین آن اشاره کرد.

آیا طراحی سایت فروشگاهی لازم است؟

امروزه بسیاری از فروشگاه‌ها به فکر طراحی سایت فروشگاهی هستند. زیرا این سایت توانسته مزایای فوق‌العاده خود را به صاحبان کسب و کار‌های مختلف نشان دهد. با فراگیری اینترنت و افزایش مشغله‌های روزمره، انجام خرید به صورت آنلاین طرفداران بیشتری دارد. زیرا با این روش فرد می‌تواند بدون کمترین زحمت خرید خود را انجام دهد. یکی دیگر از ملزومات طراحی سایت فروشگاهی، برندسازی می‌باشد. برای برندسازی لازم است که کسب و کار مربوطه در دنیای وب نیز حضور فعال داشته باشد. این گونه مشتریان شناخت بیشتری نسبت به آن کسب و کار پیدا می‌کنند.

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

چگونگی طراحی سایت فروشگاهی بسیار مهم می‌باشد. زیرا باید سایت به گونه‌ای طراحی شود که مشتریان به آسانی بتوانند خرید‌های خود را انجام دهند و کار با سایت آسان باشد. برخی از سایت‌های فروشگاهی طراحی بسیار پیچیده‌ای دارند که باعث خسته شدن خریدار شده و او را از خرید منصرف می‌کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های این سایت مدیریت آسان آن توسط صاحب سایت می‌باشد. المان‌هایی که در این سایت‌ها به کار گرفته می‌شوند باید متنوع و کاربردی باشند.
در طراحی سایت فروشگاهی باید ظاهر سایت بسیار مورد توجه قرار گیرد. به این صورت که ظاهر سایت می‌تواند به نوعی معرف برند شما باشد. اگر طراحی ظاهری به خوبی انجام نگیرد، سایت نمی‌تواند مزایای خود را به خوبی نشان دهد.

طراحی سایت چقدر طول می‌کشد؟

بسیاری از کسانی که می‌خواهند طراحی سایت انجام دهند این سؤال را از تیم متخصص می‌پرسند. لازم است بدانید این زمان کاملاً بستگی به روش انتخابی برای ساخت سایت دارد. مسلماً طراحی سایت وردپرس در زمان بسیار کمی انجام می‌شود. اما اگر از روش کدنویسی استفاده شود به زمان بسیار بیشتری نیاز می‌باشد. مجموعه تهران سایت تمام تلاش خود را خواهد کرد تا در کمترین زمان ممکن، بهترین وب سایت را به شما تحویل دهد. زمان بیشتری برای طراحی سایت‌ها به صورت تخصصی نیاز است. همچنین نوع کاربری سایت در مدت زمان طراحی آن بسیار مؤثر است.

اهمیت طراحی سایت توسط یک تیم متخصص

اگر می‌خواهید از مزایای داشتن وب سایت بهره‌مند شوید باید از یک تیم متخصص و حرفه‌ای استفاده کنید. اگر ساخت سایت به صورت اصولی و استاندارد صورت نگیرد می‌تواند نتیجه عکس روی کسب و کار شما بیاندازد. بنابراین بسیار مهم است که طراحی سایت وردپرس توسط چه کسی انجام می‌شود. همچنین در انتخاب تیم متخصص برای طراحی سایت فروشگاهی خود نهایت دقت را به کار گیرید. در غیر این صورت نمی‌توانید فروش خوبی از طریق سایت خود داشته باشید. تیم متخصص باید بتواند سایت را به گونه‌ای طراحی کند که بیشترین کارایی را برای کسب و کار مورد نظر داشته باشد.

هزینه طراحی سایت به چه عواملی بستگی دارد؟

برخی از افراد به مقوله طراحی سایت وردپرس به عنوان یک کار بسیار ساده و کم اهمیت نگاه می‌کنند. به همین دلیل همواره به دنبال قیمت کم و طراحی‌های غیرحرفه‌ای می‌باشند. قیمت طراحی سایت فروشگاهی کاملاً به کیفیت کار بستگی دارد. اگر شما یک سایت تخصصی و همه چیز تمام بخواهید مسلماً باید هزینه مناسبی را صرف طراحی کنید. طراحی سایت وردپرس در مقایسه با کدنویسی هزینه بسیار کمتری دارد. زیرا در این روش از قالب‌های آماده استفاده می‌شود. اما برای کدنویسی، تیم متخصص باید صفر تا صد کار طراحی را انجام دهند.

سخن آخر
مجموعه تهران سایت، یک تیم متخصص و حرفه‌ای می‌باشد که در زمینه طراحی سایت فروشگاهی و انواع دیگر سایت فعالیت دارد. اگر قصد طراحی سایت وردپرس یا کدنویسی را دارید می‌توانید از خدمات فوق‌العاده این شرکت استفاده کنید. این شرکت خدمات پشتیبانی از سایت را به صورت کامل به مشتریان خود ارائه می‌دهد. بنابراین اصلاً نیازی نیست نگران خدمات پس از اتمام پروژه باشید. برای آشنایی بیشتر با خدمات این مجموعه به وب‌سایت tehransite.com مراجعه کرده و یا با شماره 02177711200 تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان مجموعه بهره‌مند شوید.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: