کد خبر: ۳۹۲۸۷۳
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
0
نقشه‌ای که مرکز ملی گزارش یوفوها منتشر کرده، تعداد موارد مشاهده اشیاء پرنده ناشناس (یوفوها) را در ایالت‌های آمریکا نشان می‌دهد.

پرندگانی به نام یوفو در ایالت‌های آمریکا

داده‌ها نشان می‌دهند که بیش از ۲۶ هزار «شیء پرنده ناشناس» یا «یوفو» (UFO) در پنج سال گذشته در آسمان آمریکا پرواز کرده‌اند.

نقشه‌ای که از «مرکز ملی گزارش یوفوها» (NUFORC) به دست آمده است، تعداد مشاهده‌ها در پنج سال اخیر را در هر ایالت آمریکا نشان می‌دهد که کالیفرنیا با ۲۶۶۱ مورد، فلوریدا و پس از آن نیویورک در صدر قرار دارند.

اگرچه دولت آمریکا هنوز مردم را در مورد اشیاء ناشناس آگاه نکرده است، اما ایالت‌های صدر فهرست، پایگاه‌های اصلی نیروی هوایی این کشور هستند که معمولا فناوری‌های جدید بالدار را آزمایش می‌کنند.

این در حالی است که سه شیء ناشناس پرنده اخیرا بر فراز آلاسکا، کانادا و مونتانا سرنگون شدند و پنتاگون احتمال ارتباط این اشیا با فرازمینی‌ها را رد نمی‌کند.

شیء کشف‌شده در روز یکشنبه، به عنوان یک ساختار هشت‌ضلعی بدون سرنشین با قابلیت‌های نظارتی بالقوه و رشته‌های متصل به آن توصیف شده است.

یک هواپیمای جنگنده «اف-۱۶» (F-۱۶)، این شیء ناشناس را منهدم کرد. دو شیء ناشناس نیز در روز‌های جمعه و شنبه بر فراز آلاسکا و کانادا منهدم شدند.

یک بالون چینی نیز در چهارم فوریه بر فراز کارولینای جنوبی سرنگون شد. این بدان معناست که نیروی هوایی آمریکا اکنون چهار شیء را در مدت هشت روز منهدم کرده است.

نقشه نشان می‌دهد که اگر می‌خواهید یک یوفو را ببینید، باید به کالیفرنیا بروید، زیرا مشاهده یوفو‌ها در این ایالت، از سال ۱۹۹۸ تاکنون ۱۵ هزار و ۴۵۷ مورد گزارش شده است. این تعداد ممکن است به دلیل جمعیت زیاد ایالت نیز باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: