کد خبر: ۳۹۲۸۷۶
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
0
مدیرعامل شرکت بیمه کوثر تمهیدات و سیاست‌های این شرکت برای ورود به بازر فناوری‌های دیجیتال را تشریح کرد.

بیمه کوثر پر قدرت به فضای فناورانه ورود کرده است

دکتر ابوالفضل آقادادی، در نهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد بکارگیری ظرفیت‌های نوآورانه در صنعت بیمه برگزار شد، ضمن بیان این مطلب، گفت: صنعت بیمه پیچیدگی و ابعاد مختلفی دارد که همین امر مدیران این صنعت را وادار می‌کند که به طور مداوم در اندیشه نوآوری باشند.

وی با بیان آن که در دوران پس از کرونا، نیاز مشتریان و بیمه گزاران تغییر کرده است تصریح کرد: شرکت بیمه کوثر مصمم است تا نیاز مشتریان را در راستای پتانسیلی که در اختیار دارد به طور کامل پوشش دهد و در این مسیر از ابزار‌های فناورانه بهره گرفته است.

مدیر عامل بیمه کوثر، به پتانسیل‌های این شرکت در بیمه نامه‌های سایبری اشاره کرد و گفت: نوآوری و هوشمندسازی یک گذار است و ورود به دنیای دیجیتال یک ضرورت محسوب می‌شود که در تمام فرآیند‌های یک شرکت باید در نظر گرفته شود.

وی به ضرورت بکار گیری ابزار نوآورانه در فرآیند پرداخت خسارت اشاره کرد و اظهار داشت: نوآوری در تمامی فرآیند‌ها به خصوص در پروسه پرداخت خسارت توسط شرکت‌های بیمه باید اعمال گردد تا در تسریع روند امور مشتریان تاثیر گذار باشد.

وی یادآور شد: برای نیل به اهداف تعیین شده علاوه بر استفاده از ابزار‌های نوین باید شرایط به گونه‌ای فراهم شود تا کارکنان یک شرکت بیمه خود را با شرایط نوآورانه تطبیق دهند که این امر در بیمه کوثر به خوبی در حال انجام است.

آقادادی به برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه‌ها که محل ملاقات و دیدار‌های مدیران مختلف صنعت بیمه است این امکان را می‌دهد تا با گفتمان سازی، شرایط برای تحقق اهداف از پیش تعیین شده هموار گردد.

وی همچنین به ضرورت بهادادن به ایده‌های خلاق اشاره کرد و تصریح کرد: تمام کارکنان یک شرکت اعم از نمایندگان، شعب و نیرو‌های ستادی باید در امر بکارگیری آخرین دستاورد‌های فناورانه کوشا باشند که این مهم در بیمه کوثر رعایت می‌شود.

به گفته مدیرعامل بیمه کوثر هر قدمی که در این راه برداشته شود ما را در مسیر نوآوری هدایت خواهد کرد و برگزاری نمایشگاه‌ها نیز اقدامی مناسب در این راستاست.

وی همچنین به محصول کوثر من اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه از محصول کوثر من رونمایی خواهد شد که این فضا، موجب همدلی تمامی کارکنان بیمه کوثر خواهد گردید چرا که از طریق کوثر من ارتباط مطلوبی در فضای مجازی میان نمایندگان و کارکنان بیمه کوثر پدید می‌آید که می‌تواند برای پیشبرد اهداف مفید واقع گردد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: