April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۳۱۱۸
۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
0
منتظری گفت: ما زندانی را امانتی تصور می‌کنیم که به دست‌مان سپرده تا مطابق با قوانین، این انسان آسیب‌دیده و مجرم را در مسیر سعادت قرار دهیم.

زندانی را به چشم امانتی می‌دانیم که بدست ما سپرده شده است

بحجت‌الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور در نشست تخصصی «معاونین و مدیران سازمان زندان‌ها» حضور یافت.

وی در این نشست که عصر امروز با حضور مسئولین دستگاه قضا و مدیران‌کل زندان‌ها برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت ماه شعبان گفت: وظیفه خود می‌دانم به عنوان کسی که در جریان مسائل زندان‌ها، تلاش و سختی‌ها و خدمات ارزشمند زندانبانان قرار دارد، از شما زندانبانان تقدیر کنم.

دادستان‌کل کشور: زندانبانی حقیقتا یکی از پرمشقت‌ترین و پردغدغه‌ترین مشاغل و مسئولیت‌هاست/ ما زندانی را به چشم امانتی می‌دانیم که بدست ما سپرده شده است

حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری تأکید کرد؛ مدیریت زندان و زندانبانی حقیقتا یکی از پرمشقت‌ترین و پردغدغه‌ترین مشاغل و مسئولیت‌ها است؛ لذا بصورت جدی باید به شما خسته نباشید گفت و توفیقاتتان را از خداوند درخواست کرد.

وی ادامه داد: کمک به زندانیان و زندان‌ها را وظیفه خود می‌دانم. در مقایسه با مقدورات، صادقانه بگویم که زحمات زندانبانان قابل تقدیر است.

وی همچنین خاطرنشان ساخت: چه کسانی بوده‌اند که در زندان‌های کشور حتی حافظ قرآن شدند و دست از انحرافاتشان برداشته‌اند. این اقدامات قابل تحسین است.

حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری به مدیران‌کل زندان‌ها تأکید کرد: به موضوعاتی همچون طبقه‌بندی زندانیان، انتقال زندان‌ها به فضای خارج از بافت شهری و یا اشتغال زندانیان البته با افزایش دستمزد آنان باید اهتمام جدی داشت.

دادستان‌کل کشور: زندانبانی حقیقتا یکی از پرمشقت‌ترین و پردغدغه‌ترین مشاغل و مسئولیت‌هاست/ ما زندانی را به چشم امانتی می‌دانیم که بدست ما سپرده شده است

دادستان کل کشور در عین حال خاطرنشان ساخت: با سارق و کسانی که امنیت جامعه را هدف قرار می‌دهد، ترحم و اغماضی نخواهیم کرد. کسی که جلوی ناموس مردم را می‌گیرد و با زور و تهدید جانی، مالش را می‌گیرد و به خانه مردم هجوم می‌برد اصلا قابل ترحم نیستند. دادگاه‌ها باید متناسب با جرم این‌ها برخورد کنند.

وی در پایان با ابراز خرسندی از عفو اخیر و آزادی جمع زیادی از زندانیان گفت: عفو رهبر معظم انقلاب تحرک دشمن را خلع سلاح کرد و لطف ایشان شامل کسانی شد که استحقاق لازم را داشتند؛ بنابراین دقت کنید هرآنکه استحاق دارد نباید از قلم بیفتد و کسی هم که مستحق نیست نباید شامل عفو شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: