April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۳۴۴۱
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
0
معاون رئیس‌جمهور پیشین آمریکا اعلام کرد که او را گزینه خوبی برای انتخابات بعدی این کشور ارزیابی نمی‌کند.

مایک پنس: از ترامپ در انتخابات بعدی حمایت نمی‌کنم

«مایک پنس» معاون «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، اعلام کرد که در انتخابات ۲۰۲۴ از ترامپ حمایت نخواهد کرد و به نظر او گزینه‌های بهتری برای این انتخابات وجود دارد.

مایک پنس در مصاحبه با شبکه خبری سی‌بی‌اس در دو جای مختلف که از او درباره حمایت از ترامپ پرسیده شد، آن را رد کرد و گفت: «مطمئنم انتخاب‌های بهتری برای ۲۰۲۴ خواهیم داشت. زمان‌های مختلف رهبری‌های مختلف می‌خواهد.

ترامپ، «نیکی هیلی» فرماندار سابق کارولینای جنوبی و «ویوک راماسوامی» کارآفرین و نویسنده زیست فناوری، تنها نامزد‌های اعلام شده برای نامزدی جمهوریخواهان هستند. انتظار می‌رود «ران دیسانتیس» فرماندار فلوریدا هم نامزد شود.

نیکی هیلی به شکل مستقیم نامزدی ترامپ را کنار نگذاشته، اما بار‌ها گفته که سیاستمداران بالای ۷۰ سال باید از نظر عقلی سنجش شوند.

کارزار انتخاباتی نامزد‌های ریاست جمهوری در میان جمهوریخواهان آغاز شده است. از آنجا که جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا دموکرات است، به طور مستقیم نامزد اصلی این حزب در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ محسوب می‌شود. با این حال، جمهوریخواهان برای تعیین نامزد اصلی باید در انتخابات درون حزبی شرکت کنند.

نظرسنجی موسسه رویترز-ایپسوز نشان می‌دهد ترامپ با ۴۳ درصد، در راس لیست نامزد‌های حزب جمهوریخواه قرار دارد.

هفته جاری «جیل بایدن» در سخنانی اعلام کرد که همسرش، جو بایدن قصد دارد برای دوره چهار ساله دوم در انتخابات ریاست جمهوری این کشور شرکت کند و او از این تصمیم حمایت می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: