April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۳۷۶۴
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
0
مدیرعامل شرکت سنان شیمی سایپا از تولید 759 هزار لیتر انواع روانکار خودرویی و شکسته شدن رکورد تولید این شرکت در سال جاری خبر داد.

رکورد تولید روانکار در شرکت سنان شیمی سایپا شکسته شد

به گزارش سایپانیوز، محمد بابایی، مدیرعامل شرکت سنان شیمی سایپا گفت: با عنایت به سیاست‌های اجرایی گروه خودروسازی سایپا مبنی بر ارتقاء سطح تولید، این شرکت با استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و منابع موجود، توانست در بهمن ماه ۱۴۰۱ رکورد تولید را شکسته و هدف گذاری انجام شده را محقق کند.

بابایی افزود: در حال حاضر ۱۰۰ درصد نیاز شرکت‌های گروه سایپا به روغن ترمز توسط شرکت سنان شیمی سایپا تامین شده و با بازنگری‌های صورت گرفته در برنامه تولید و تامین مواد اولیه و افزایش توان علمی و تخصصی در حال افزایش ظرفیت تولید انواع روانکار خودرویی هستیم.

سنان شیمی سایپا یکی از شرکت‌های زیرمجموعه سایپایدک است که از سال ۱۳۷۵ باهدف ایجاد فرصت‌های شغلی و نیل به خودکفائی در تولید انواع روانکار‌ها تأسیس و در سمنان شروع به تولید و بهره برداری کرد. محصولات این شرکت شامل انواع روغن ترمز، روغن موتور، واسکازین، روغن هیدرولیک، روغن صنعتی، گریس، ضدیخ و مکمل روغن است و با توجه به کیفیت و مرغوبیت بالای کالا‌های تولیدی و مطابقت آن‌ها با استاندارد‌های ملی و بین المللی توانسته در تامین نیاز گروه سایپا، گام بر دارد.

خط مشی شرکت سنان شیمی سایپا بر پایه کیفیت محصول، پیشگیری از آلودگی‌های زیست محیطی و تبعیت از قوانین و مقررات ایمنی و بهداشت محیطی استوار بوده و بر این اساس موفق به اخذ تاییدیه کیفی و مجوز‌های لازم از آزمایشگاه همکار استاندارد شده و متناسب با نیاز‌های سازمان خدمات پس فروش سایپا فعالیت می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: