کد خبر: ۳۹۳۹۴۸
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
0
کاتاروهای بیمه تعاون در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان سری آ قونیه ۲۰۲۳ موفق به کسب مدال برنز شدند.

کسب مدال برنز توسط کاتاروهای بیمه تعاون در مسابقات قونیه ۲۰۲۳

به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، دومین مرحله از مسابقات لیگ جهانی کاراته وان سری آ در سال ۲۰۲۳ به میزبانی قونیه ترکیه برگزار شد.
این مسابقات با حضور ۱۰۷۳ ورزشکار از ۷۶ کشور در بخش بزرگسالان (بانوان و آقایان) برگزار شد و کاتارو‌های بیمه تعاون، آقایان مهدی حق نظری، محمدصدرا شیدزی و سهند اسلامی، موفق شدند در بخش کاتای تیمی آقایان به مدال برنز این رقابت‌ها دست پیدا کنند.

گفتنی است، احد شاهین، مربی کاتا بیمه تعاون نیز چندی پیش در گفتگو با خبرگزاری تسنیم اعلام کرده بود که «در بخش کاتا پتانسیل بالا داریم و حتی می‌توانیم در جهان حرف برای گفتن داشته باشیم. اگر به کاتارو‌های ما فرصت داده شود، خیلی بیشتر می‌توانند خود را نشان بدهند و علاوه بر کسب مدال در بازی‌های آسیایی حتی در مسابقات جهانی نیز موفق باشیم.»
او تأکید کرده بود که: «ما در کاتای آسیا حرف برای گفتن داریم و می‌توانیم روی سکو قرار بگیریم. این تصمیم ریسک نیست بلکه یک فرصت برای جامعه کاتاست که حقش است در این رویداد دیده شود و سطح کاتای کاراته ایران را بالا ببرند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: