April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرعامل بانک صنعت و معدن از چندین واحد تولیدی در استان البرز بازدید کرد؛
کد خبر: ۳۹۳۹۵۵
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۸
0
دکتر خورسندیان به اتفاق هیأت همراه، روز یکشنبه بیست و یکم اسفندماه از تعدادی از طرح های صنعتی در استان البرز بازدید کرد و فاز ۲ طرح کانفکشنری شرکت صنعتی و پژوهشی زرکام از شرکت های گروه صنعتی زر با حضور وی افتتاح گردید.

پرداخت تسهیلات ۱۷ هزار میلیارد ریالی به صنایع این استان

به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، وی در جمع صنعتگران و کارآفرینان استان البرز اظهار داشت: در استان البرز طرح‌های بزرگ و مهمی از سوی بانک صنعت و معدن تأمین مالی شده است به طوری که در ۱۱ ماهه سال جاری بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های تولیدی این استان پرداخت شده است و در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ نیز مدیریت استانی این بانک، جایگاه نخست را در بین سایر بانک‌های استان به خود اختصاص داده است.
دکتر خورسندیان افزود: باید به صنایع مختلف به خصوص دانش بنیان ها، نگاه توسعه‌ای داشته باشیم و پویایی در افزایش ظرفیت تولید را مد نظر قرار دهیم؛ چراکه لازم است صنایع ما همگام با نیاز‌های در حال تحول بازار مصرف و تکنولوژی روز دنیا پیوسته در حال تغییر باشند و ظرفیت‌های تولید محصولات مختلف با تقاضای مصرف کنندگان در تعادل قرار گیرد.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن، نخست از مجموعه دکتر نراقی شامل شرکت‌های اکتوورکو، آماده لذیذ، و اکترو بازدید کرد.
شرکت اکتوورکو به تولید انواع محصولات دارویی، دارو‌های نوترکیب مانند دارو‌های ام اس و آنتی‌بادی‌های مونوکلونال و نیز دارو‌های ضد سرطانی تزریقی و خوراکی و ... اشتغال دارد و گروه تحقیق و توسعه این شرکت از زمان آغاز پاندمی کرونا در زمینه تولید دارو‌های درمان کرونا موفق به تولید دارو‌هایی مانند فاویپیراویر، رمدسیویر و ایورمکتین شده است.
شرکت آماده لذیذ نیز که از توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است، انواع مواد غذایی آماده و نیمه آماده تولید می‌کند.
شرکت دارویی اکترو خاورمیانه نیز یکی از ۶ کارخانه مجموعه دارویی اکتوور است که به صورت اختصاصی در زمینه تولید دارو‌های شیمی درمانی و ضد سرطان در سال ۱۳۹۷ افتتاح گردیده است.
در ادامه گروه صنعتی زر که در تولید و عرضه انواع غلات فرآوری‌شده فعالیت می‌کند، مورد بازدید مدیرعامل بانک صنعت و معدن و هیأت همراه وی قرار گرفت و در این بازدید فاز ۲ طرح کانفکشنری شرکت صنعتی و پژوهشی زرکام با تسهیلات بانک صنعت و معدن مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت؛ شرکت‌های زرماکارون، زر اویل، آرد زر، زر فروکتوز و زر گرین دیگر واحد‌های تولیدی این گروه صنعتی می‌باشند.
گفتنی است، دکتر خورسندیان به منظور بررسی و اطلاع از روند فعالیت و پیشرفت طرح‌های توسعه‌ای از واحد‌های تولیدی یاد شده بازدید نمود و با کارآفرینان و دست اندرکاران تولید در بخش صنایع دارویی و غذایی این استان به همفکری و تبادل نظر پرداخت و برای برخورداری این شرکت‌ها از تسهیلات و خدمات نوین و گسترده این بانک به آنان وعده همکاری و مشارکت بیشتر داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: