کد خبر: ۳۹۴۰۳۴
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
0

بهترین آجیل مخلوط با کیفیت شب عید چیست؟ قیمت آجیل شب عید چقدر است؟ چه آجیلی را انتخاب کنیم؟ بیایید با هم پاسخ این سوالات را بررسی کنیم.

قیمت آجیل مخلوط با کیفیت شب عید 1402

یکی از مهمترین بخش‌های پذیرایی نوروز، آجیل است. آجیل نوروزی جدا از خاصیت‌هایی که دارد، برای دورهمی و گذر زمان، بهترین گزینه است. چه بخواهیم با نزدیکانمان فیلم ببینیم و چه بخواهیم حرف بزنیم، آجیل با ویژگی سرگرم‌کننده‌ای که دارد، نقش پر رنگی در دورهمی ما بازی می‌کند. از آجیل شب یلدا گرفته تا مخلوط آجیل نوروز، همیشه می‌تواند بهترین گزینه را برای دورهمی‌های ما فراهم کند.

خوشبختانه باتوجه به بزرگی خانواده آجیل‌ها، شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود انواع مخلوط آجیل را انتخاب کنید. در ادامه ما قصد داریم با بررسی قیمت آجیل مخلوط با کیفیت شب عید 1402، شما را در انتخاب بهترین گزینه، راهنمایی کنیم تا برای خرید آجیل گزینه‌های زیادی دم دستتان باشد.

مخلوط آجیل نوروز با کیفیت

یکی از معروف‌ترین آجیل‌های مخلوط، آجیل نوروزی است. آجیل نوروزی معمولا از ترکیب، پسته برشته، بادام هندی برشته، مغز بادام برشته و فندق برشته با پوست، تخمه برشته و تخمه کدو گوشتی برشته شده درست می‌شود. این آجیل چون محبوب‌ترین و پر خاصیت‌ترین آجیل‌ها را در خودش جمع کرده است، معمولا با سلیقه بیشتر مردم هم هماهنگ است و کمتر کسی است که از این ترکیب به وجد نیاید.

قیمت کیلوگرم مخلوط آجیل نوروزواقعیت این است که به جز مواد تشکیل‌دهنده، قیمت مخلوط آجیل هم نقش پر رنگی در انتخاب ما دارد. آجیل مخلوط نوروزی در بازار قبل شروع سال جدید، با قیمت‌های مختلفی وجود دارد. شما می‌توانید مخلوط آجیل نوروز را در بازه قیمتی بین 450000 تا تومان750000 در بازار پیدا کنید.

دلیل وجود اختلاف قیمت هم بیشتر به کیفیت مواد به کار رفته در این مخلوط برمی‌گردد. برای مثال مخلوطی که در برشته‌شدن آن از زعفران استفاده شده باشد، علاوه بر طعم بهتر، کمی قیمت بیشتری پیدا می‌کند. همچنین نوع پسته‌ای که در مخلوط استفاده می‌شود هم مهم است. برای مثال چون پسته اکبری، یکی از بهترین و لوکس‌ترین پسته‌های موجود در بازار است، اگر در مخلوطی به کار برود، آن آجیل علاوه‌بر ظاهر بهتر، قیمت بیشتری هم خواهد داشت.

آجیل مخلوط چهار مغز تبریزی

آجیل چهار مغز تبریزی یکی دیگر از مخلوط‌های نوروزی‌ است که می‌توانید برای گذراندن تعطیلات نوروزی از آن استفاد کنید. این مخلوط آجیل چهار مغز معمولا از ترکیب پسته، مغز بادام و بادام با پوست، و بادام هندی تشکیل شده است. چیزی‌که آجیل چهار مغز تبریزی به آن معروف است، مقدار نمک کمی است که هنگام تفت‌دادن آن به کار می‌ر‌ود. بنابراین این نوع آجیل برای کسانی که نمی‌خواهند به بهانه رسیدن نوروز، رژیم غذایی خود را بشکنند، گزینه بسیار خوبی است.

قیمت کیلو گرم آجیل مخلوط چهار مغز تبریزیشما می‌توانید این مخلوط انرژی‌بخش و سالم را در بازه قیمت 700000 تا 900000 تومان در بازار پیدا کنید. اگر قصد خرید اینترنتی این نوع آجیل را دارید، حتما به نوع آجیل‌های به کار رفته در آن و کیفیت آن‌ها توجه کنید. برای مثال پسته اکبری و احمد آقایی معمولا بزرگ‌تر هستند و به همین دلیل هم نسبت به انواع دیگر پسته، قیمت بیشتری دارند. کیفیت بادام به کار رفته در آن هم مهم است.

مخلوط آجیل چهار مغز

اگر ترجیح می‌دهید تخمه آفتابگردان و تخمه کدو را از ظرف آجیل خود حذف کنید، مخلوط آجیل چهار مغز بهترین گزینه برای شما است. در این مخلوط معمولا از پسته، بادام هندی، مغز بادام و فندق استفاده می‌شود. همان‌طور که می‌بینید این مخلوط 4 آجیل محبوب را در خودش جا داده است و معمولا کمتر کسی است که به این مخلوط نه بگوید.

فاکتور مهمی که در خرید آجیل عید باید به آن توجه کنید، نوع برشته‌شدن آن است. معمولا برای مهمانی و پذیرایی، آجیلی که با زعفران تفت داده شود و میزان نمک آن هم زیاد نباشد، انتخاب بهتری است.

قیمت کیلو گرم مخلوط آجیل چهار مغز: آجیل 4 مغز هم در بازار با قیمت‌های مختلفی ارزش‌گذاری شده است. حدود قیمت این نوع آجیل در بازار شب عید 1402 از 750000 تا 1100000 تومان متفاوت است.

مخلوط آجیل پنج مغز

یکی دیگر از مخلوط‌های محبوب، مخلوط آجیل پنج مغز است. این مخلوط خوشمزه معمولا یکی از میان وعده‌های غذایی اصلی افرادی است که به سلامتی و تناسب اندام خود اهمیت می‌دهند. البته این افراد معمولا مخلوط خام آجیل پنج مغز را تهیه می‌کنند. بااین‌حال از آنجایی که سال جدید در راه است و هدف اصلی شما از خرید آجیل، پذیرایی است، بهتر است مخلوط آجیل پنج مغز برشته‌شده را تهیه کنید.

آجیل نوروزی پنج مغز شامل مغز بادام زمینی برشته، مغز بادام برشته، بادام هندی برشته، مغز پسته برشته و مغز فندق برشته است.

قیمت کیلوگرم مخلوط آجیل پنج مغزدر قیمت این نوع آجیل، تازگی، کیفیت و اندازه آجیل‌های به کار رفته در آن فاکتورهای مهم و تاثیرگذاری هستند. این آجیل را می‌توانید در بازه قیمتی 680000 تا 1150000 تومان متفاوت است.

مخلوط نوروزی آجیل شیرین

یکی از ویژگی‌های جذاب دنیای امروز، تنوع زیاد محصولات و در دسترس بودن آن‌هاست. این مورد درباره آجیل‌های نوروزی هم صادق است. اگر شما آجیل‌های معمول نوروزی را به خاطر نمک به کار رفته در آن‌ها دوست ندارید، می‌توانید مخلوط آجیل شیرین را انتخاب کنید.

این نوع آجیل از ترکیب انواع خشکبار و مغزهای خام ایجاد شده است. آجیل شیرین چون نمک ندارد، برای افرادی که به آن‌ها به توصیه شده است از مصرف خوراکی‌های شور صرف نظر کنند، انتخاب خیلی خوبی است. برای مثال افرادی که فشار خون بالا دارند و یا با ناراحتی معده درگیر هستند، نباید آجیل شور بخورند.

مخلوط آجیل شیرین معمولا از ترکیب مغز گردو، پسته، بادام، فندق و بادام هندی در کنار مویز و کشمش تشکیل شده استهمان‌طور که می‌بینید این مخلوط یکی از مقوی‌ترین و سالم‌ترین مخلوط‌های آجیل برای نوروز است.

قیمت کیلوگرم آجیل شیریناین آجیل را می‌توانید در بازه قیمت 650000 تا 850000 تومان متفاوت است.

مخلوط تخمه

یکی دیگر از هیجان‌انگیزترین خوراکی‌های نوروزی، مخلوط تخمه است. این مخلوط برای کسانی که قصد دارند تعطیلات عید خود را پای تلویزون با فیلم و سریال بگذرانند، انتخاب خوبی است. چون تخمه‌ها انواع مختلفی دارند در مخلوط آجیل تخمه هم، تنوع زیادی می‌توانید ایجاد کنید. بااین‌حال محبوب‌ترین مخلوط تخمه از تخمه کدو، تخم هندوانه و تخمه آفتابگردان تشکیل شده است.

قیمت کیلوگرم مخلوط تخمه: شما می‌توانید این مخلوط را در بازار عید 1402 در بازه قیمت 230000 تا 450000 تومان تهیه کنید.

آجیل مخلوط شش مغز

آجیل شش‌ مغز از پسته، مغز بادام، بادام با پوست، مغز فندق، بادام هندی، تخمه جابانی، تخمه کدو تشکیل شده است. این ترکیب سالم و مقوی، بسیار انرژی بخش است. اگر برای گذراندن تعطیلات قصد طبیعت‌گردی دارید، حتما این آجیل را در کوله سفر خود قرار دهید. معمولا ورزشکاران از این مخلوط به‌عنوان مکمل غذا استفاده می‌کنند و برای سلامت قلب هم مفید است.

قیمت کیلوگرم آجیل مخلوط شش مغزبرای خرید این آجیل باید قیمتی بین 650000 تا 870000 تومان بپردازید.

حرف آخر؛ نحوه آجیل مخلوط باکیفیت شب عید 1402

آجیل را بر اساس ذائقه خود انتخاب کنید و به‌علاوه حساسیت‌های غذایی خودتان را هم در نظر بگیرید تا بعدا دچار حساسیت‌های پوستی و گوارشی نشوید، البته آجیل اگر باکیفیت باشد مطمئنا جز فواید زیاد برای سلامتی هیچ موردی دیگری برای شما پیش نخواهد آمد.

برای ما بنویسید که کدام آجیل را ترجیح می‌دهید؟ به نظر شما کدام آجیل با نوروز بیشترین تناسب را دارد؟ در منطقه شما چه آجیلی بیشترین محبوبیت را دارد؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: