April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۴۰۹۰
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
0
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران گفت: بیشترین عدد تصادفات مربوط به عدم توجه به جلو با ۴۸ درصد از کل آمار تصادفات است.

علت بیشتر تصادفات در پایتخت چیست؟

سرهنگ جوانبخت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در آمار ده ماهه پلیس بیشترین عدد تصادفات مربوط به عدم توجه به جلو با ۴۸ درصد از کل آمار تصادفات است.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: عدم توجه به جلو در دل خود طیف وسیعی از علت‌های تامه مختلفی را در بر می‌گیرد که خوردن و آشامیدن، استعمال دخانیات و استفاده از تلفن همراه، صحبت با سرنشینان و عجله و شتاب‌های بی مورد که از همه آن‌ها مهم‌تر خستگی و خواب آلودگی که بیشتریت علل تصادفات در ایام نوروز هستند.

سرهنگ جوانبخت بیان کرد: عامل خستگی و خواب آلودگی در رتبه بندی عدم توجه به جلو در تصادفات نوروزی بسیار اهمیت دارد چه عزیزانی که در جاده‌ای مسافرت می‌کنند و خسته و خواب آلود هستند و چه افرادی که در شهر هستند و به مهمانی هاى می‌روند که تا آخر شب ادامه دارد.

وى تاکید کرد: وقتی دیر موقع به منزل باز می‌گردند که برای این دو طیفی که نام برده شد خستگی و خواب آلودگی مهم است؛ خواهش داریم رانندگان به این نکته مهم و اساسی که باعث تصادفات زیادی نیز می‌شود توجه داشته باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: