کد خبر: ۳۹۴۰۹۱
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰
0
طبق پیش بینی سازمان هواشناسی، دمای هوا طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه بطور محسوسی در شمال کشور کاهش می‌یابد.

دما در نوار شمالی کشور کاهش می یابد

امروز در مناطقی از شمال غرب سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق، جنوب شرق و دامنه‌های جنوبی البرز و شنبه در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و ارتفاعات کرمان بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

روز یکشنبه در برخی نقاط شمال غرب، غرب، جنوب غرب دامنه‌های زاگرس شمالی و همچنین شرق سیستان و بلوچستان و ارتفاعات کرمان بارش رخ می‌دهد. دوشنبه گستره بارش در شمال غرب مناطقی از غرب سواحل دریای خزر دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز، تهران و غرب سمنان است. همچنین در خراسان جنوبی و نوار شرقی سیستان و بلوچستان نیز افزایش ابر و رگبار و رعد و برق پراکنده رخ می‌دهد. سه شنبه بارش در مرکز شرق و جنوب شرق بصورت پراکنده و در سایر مناطق کشور قابل ملاحظه است.

طی این پنج روز بارش در مناطق سردسیر و کوهستانی به شکل برف است. همچنین دمای هوا طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه بطور محسوسی در شمال کشور کاهش می‌یابد. خلیج فارس نیز جمعه و شنبه مواج است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: