کد خبر: ۳۹۴۱۲۸
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
0
مدیرعامل گهرزمین: ما سعی کردیم فرمایشات مقام معظم رهبری را در عمل اجرا نماییم.

ما سعی کردیم فرمایشات مقام معظم رهبری را در عمل اجرا نماییم

مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین در این آیین گفت: با توجه به اکتشافات جدیدی که در منطقه جنوب کرمان صورت گرفته این منطقه به یک منطقه صنعتی همچون سیرجان تبدیل خواهد شد.
وی افزود: حمایت از دانش آموزان و استعداد‌های نهفته در این منطقه با این هدف بود که تعداد تحصیل کردگان و راه یافتگان به دانشگاه‌ها افزایش یابد و بتوانند از فرصت‌های شغلی که در حوزه صنعت و معدن ایجاد می‌شود استفاده کنند.
وی اضافه نمود: در جنوب کرمان در تابستان گذشته شاهد افزایش ۷۲ درصدی قبولی در کنکور بوده‌ایم که علاوه بر شرکت گهر زمین، خیرین و مدیران آموزش و پرورش نیز در کسب این موفقیت‌ها کمک کردند.
مدیرعامل گهرزمین با تاکید بر اینکه بزرگترین آرزوی ما تحول فکری و اهمیت دادن به تحصیل در منطقه است، قبولی تعداد زیادی در رشته پزشکی در این شهرستان‌ها را کار بزرگی اعلام نمود.
وی در ادامه افزود: ما در مجموعه گهرزمین تصمیم گرفتیم تولید کنیم صادر کنیم و ارز آوری کنیم در واقع مرگ بر استکبار جهانی از این طریق اتفاق خواهد.
ما سعی کردیم فرمایشات مقام معظم رهبری را در عمل اجرا نماییم و در حد توان سعی نمودیم به فرمایشات ایشان عمل نماییم.
وی گفت: کمک می‌کنیم که پس از تاسیس کارخانه ها، نیروی کار مجرب و تحصیل کرده بومی منطقه داشته باشیم.
مدیرعامل گهرزمین با اشاره به افزایش تعداد قبولی‌های دانش آموزان جنوب در دانشگاه‌ها افزود: در سال گذشته به همت آموزش و پرورش تعداد ۸۳۰ نفر قبولی در دانشگاه‌ها را داشتیم که نسبت به سال ۱۳۹۹ شاهد افزایش ۶۲ درصدی بودیم.
وی همچنین با اشاره به اقدامات شرکت گهرزمین گفت: ۷ واحد از شرکت گهرزمین جزء واحد‌های نمونه کشوری به خصوص در بحث بومی سازی هستند که حرف اول را می‌زنند که این‌ها همه نشان از همت و تلاش شبانه روزی کارکنان است.

به همت شرکت سنگ آهن گهرزمین؛

*جشن بزرگ آینده سازان جنوب استان کرمان برگزار گردید*

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: