April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۴۲۵۱
۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۹
0

چنانچه برای خرید یوسی اقدام کرده‌اید، پس حتما با بازی پابجی و چگونگی آن به خوبی آشنایی دارید و می‌دانید که برای پیشرفت در بازی و ادامه دادن مسیر تا رسیدن به پیروزی، نیاز به خرید یوسی پابجی موبایل دارید. در حال حاضر به دلیل وجود تحریم‌ها امکان خرید این محصول از سایت‌های خارجی وجود ندارد؛ بنابراین سایت‌های ایرانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، می‌توانند انواع بسته‌های یوسی را با قیمت‌های مناسب و البته گوناگون در اختیارتان قرار دهند. وب سایت سانیکس یکی از این سایت‌ها به شمار می‌آید.

تجهیزات مورد نیاز برای این بازی را از کجا باید به دست آورد؟

همان طور که پیشتر اشاره کردیم برای پیشروی هر چه بیشتر در این بازی و رسیدن به پیروزی، نیاز است که تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای این امر را در اختیار داشته باشید. اما این وسایل و ابزار را از کجا می‌توان تهیه کرد؟

لازم به ذکر است در خصوص شروع بازی و قرار گرفتن در این منطقه جنگی، بازیکن توسط یک هواپیما وارد منطقه شده که این منطقه Safe Zone نامیده می‌شود و بازیکنان می‌توانند هر چند مدت یکبار آن را به صورت دایره‌ای روی نقشه ببینند؛ قابلیتی که برای این امر فراهم شده، به پلیرها کمک می‌کند تا بتوانند موقعیت قرارگیری خود و سایر بازیکنان را مشاهده کرده و در صورت دورماندن از آن‌ها خودشان را به سایر بازیکنان برسانند.

از آن جا که امکانات گوناگونی از جمله لباس، تجهیزات جنگی، لوازم پزشکی و ... برای یک جنگ تمام عیار در نظر گرفته شده، خواهید دید که هر چند مدت یکبار هواپیمایی بر فراز آسمان بازی پرواز کرده و جعبه‌های حاوی این ابزار و تجهیزات را پایین می‌اندازد؛ این وسایل به بازیکن‌ها کمک خواهد کرد تا بتوانند جهت پیشروی و موفقیت در جنگ از آن‌ها استفاده نمایند. اما تا زمانی که اقدام به خرید یوسی پابجی نکنید، امکان استفاده از آن‌ها برای شما میسر نخواهد شد. همچنین برای زنده ماندن در این جزیره، بهتر است تمامی تلاش خود را به کار گیرید. از آن جا که ممکن است در این جزیره هر اتفاقی برای شما رخ دهد، داشتن تجهیزات گوناگون به شما کمک خواهد کرد از مراحل سخت و چالش برانگیز عبور کرده و به پیشروی ادامه دهید.

در ادامه این مطلب به چیستی یوسی اشاره کرده و در خصوص چگونگی خرید آن اطلاعاتی را با شما در میان خواهیم گذاشت.

یوسی چیست؟

همان طور که پیشتر اشاره کردیم برای تهیه انواع اسلحه، لباس و دسترسی به صندوق‌ها نیاز به خرید یوسی دارید و این امر تنها با پرداخت پول برای شما میسر خواهد شد. اما مطمئنا برای بازیکنانی که به تازگی به جمع بازیکنان این بازی اضافه شده‌اند، این سوال پیش می‌آید که در میانه میدان جنگ چگونه می‌توان به پول دسترسی داشت و تجهیزات و البسه مورد نیاز را تهیه کرد؟ در پاسخ باید گفت خرید یوسی PUBG Unknown Cash یا به طور خلاصه PUBG UC که نوعی پول مجازی به شمار می‌آید، به بازیکن‌ها کمک خواهد کرد تا بتوانند خرید اسلحه، پوسته آن‌ها و همچنین لباس، پاراشوت، صندوقچه‌ها و بسیاری چیزهای دیگر را انجام دهند. زیرا زمانی شما در این بازی پیروز خواهید شد که بتوانید از تمامی ظرفیت‌های موجودی که در اختیارتان قرار داده شده است نهایت استفاده را ببرید. با خرید یوسی پابجی این امر برای شما مهیا خواهید شد.

روش خرید یوسی از سایت‌های خارجی

یکی از روش‌های خرید یوسی پابجی وارد شدن به سایت‌های خارجی است. در این صورت نیاز است با استفاده از کارت‌های اعتباری بین‌المللی مانند مسترکارت، ویزا و پی‌پل استفاده کرده و یا از گوگل پلی استور خرید خود را انجام دهید. البته باز هم روی این نکته تاکید می‌کنیم که افرادی که در ایران به این بازی می‌پردازند، امکان خرید یوسی از سایت‌های خارجی را ندارند و تنها راه خرید آن از طریق راه‌های غیرمستقیم و کمک گرفتن از واسطه‌ها است.

آیا خرید یوسی از سایت‌های ایرانی مطمئن است؟

پیشتر گفتیم که برای خرید یوسی باید از سایت‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند کمک بگیرید. برای خرید لازم است وارد سایت مورد نظر شده و پس از انتخاب بسته مورد نظر خود، آیدی‌ خودتان را که در بازی از آن استفاده می‌کنید، در قسمت مشخص شده وارد کنید پس از این به صفحه درگاه‌ بانکی که در سایت طراحی شده هدایت خواهید شد و می‌توانید خرید خود را انجام دهید. پس از آن یوسی‌ها به ایدی شما وارد خواهند شد که می‌توانید از آن‌ها برای تهیه تجهیزات جنگی استفاده نمایید.

برای خرید یوسی از سایت‌های ایرانی چگونه اقدام کنیم؟

در حال حاضر سایت‌های ایرانی فراوانی وجود دارند که در حوزه فروش یوسی فعالیت دارند. سانیکس یکی از این وب سایت‌ها به شمار می‌آید که می‌تواند این یوسی‌ها را در بسته‌های مختلف و با قیمت‌های گوناگون در اختیار پلیرها قرار دهد. لازم به ذکر است برای خرید یوسی موبایل باید پول واقعی خرج کنید؛ به عنوان مثال می‌توان با پرداخت 2 دلار، 120 یوسی خریداری کرد. البته بهتر است بدانید که با خرید بسته‌های بزرگ‌تر یوسی، مبلغ کمتری پرداخت کرده و این امر برای شما صرفه بیشتری خواهد داشت.

در نظر داشته باشید که بهتر است خرید خود را از سایت‌هایی انجام دهید که نسبت به معتبر بودن آن‌ها اطمینان دارید. در غیر این صورت ممکن است پول از حساب شما کم شود، اما یوسی‌ها به اکانت شما اضافه نگردند.

جمع بندی

در سال‌های اخیر تب بازی‌های رایانه‌ای بسیار فراگیر شده و نوجوانان و جوانان بسیاری به انجام انواع بازی‌های کامپیوتری مشتاق شده‌اند. این بازی‌ها کمک می‌کنند تا سرعت عمل و سرعت تصمیم گیری جوانان و نوجوانان افزایش یافته و بتوانند در سخت‌ترین موقعیت‌ها انتخاب درستی داشته و بحران‌های پیش آمده را مدیریت کنند. این موضوع می‌تواند تا حد زیادی در زندگی واقعی آن‌ها نیز تاثیر گذاشته و به سرعت عملکرد آن‌ها در تصمیم گیری‌های مختلف کمک نماید. یکی از سایت‌های فروش یوسی پابجی موبایل و سایر ارزهای درون بازی، وب سایت سانیکس است و شرایطی را مهیا کرده تا بازیکنان این بازی‌ها بتوانند خرید یوسی پابجی موبایل و ... را با امنیت بالا و در کمترین زمان ممکن انجام دهند و از انجام بازی‌های کامپیوتری مورد علاقه خود در کنار دوستانشان لذت ببرند

منبع : https://sonics.ir

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: