کد خبر: ۳۹۵۰۶۴
۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
0
قرار است هیات مدیره باشگاه استقلال به زودی دستخوش تغییرات کلی شود.

زمان برگزاری مجمع استقلال برای تغییرات مدیریتی/ سرپرست جدید باشگاه معرفی می‌شود؟

با توجه به اتفاقات اخیر باشگاه استقلال، قرار است با برگزاری مجمع این باشگاه اعضای فعلی هیات مدیره به صورت کلی تغییر و نفرات جدیدی به عنوان مدیران استقلال معرفی شوند.

در این خصوص، پیش از این وزارت دارایی و سازمان خصوصی سازی اعلام کرده بودند که هیچ کس از اعضای هیات مدیره قبلی در کادرمدیریتی جدید حضور نداشته باشند، اما نظر وزارت ورزش این بود که یک نفر از هیات مدیره فعلی در کادر جدید باشد که در نهایت وزارت ورزش هم قبول کرد هیات مدیره باشگاه به صورت کلی دچار تغییر شود.

بر اساس پیگیری‌ها مشخص شد تاریخ اعلامی برای برگزاری مجمع باشگاه استقلال روز پنجم اردیبهشت است. در این صورت گفته می‌شود باید سرپرست جدیدی معرفی و تا روز برگزاری مجمع عهده دار امور مدیریتی استقلال باشد.

با اینحال ممکن است با توجه به شرایط و اوضاع فعلی باشگاه، مسئولان تصمیم به برگزاری مجمع به صورت فوق العاده و زودتر از تاریخ مقرر بگیرند که به این ترتیب نیازی به معرفی سرپرست نیست و در مجمع فوق العاده، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره انتخاب می‌شوند.

ضمن اینکه بر خلاف برخی اخبار و اسامی منتشر شده، هنوز هیچ گزینه و اسمی برای حضور در کادرمدیریتی باشگاه استقلال اعلام نشده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: