April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۵۳۴۸
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
0
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر بیشتر گزارش‌های ارسالی به بازرسی در خصوص عملکرد افراد در حوزه سلامت است.

ارجاع مواردی به مراجع قضائی در زمینه سقط جنین و جلوگیری از آن

علیرضا رحیم نیا مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر دستورالعمل ایمن سازی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نوشته شده است و بودجه باید از طریق معاونت توسعه تامین و برنامه ریزی توسط معاونت درمان انجام شود.

به گفته وی مراکز درمانی که شرایط خاصی داشته باشند، اقدامات لازم برای بازسازی و ایمن سازی این مراکز درمانی انجام می‌شود.

او بیان کرد: رسیدگی به شکایت در حیطه‌های پزشکی بر عهده معاونت درمان است، اما در صورت درخواست کمک، بازرسی به کمک این معاونت در موارد مختلف و برای رسیدگی به شکایت‌ها خواهد آمد.

او ادامه داد: هم اکنون سازمان بازرسی وزارت بهداشت در زمینه تعرفه‌ها و سقط جنین به معاونت درمان کمک کرده است. در زمینه سقط جنین در حال حاضر مواردی را مشاهده و فرد متخلف به مراجع قضائی معرفی و جلوی سقط جنین نیز گرفته شده است.

او گفت: در حال حاضر بیشتر گزارش‌های ارسالی به بازرسی در خصوص عملکرد افراد در حوزه سلامت است که در صورت درست بودن شکایت‌ها اقدامات لازم در این خصوص انجام خواهد شد. اگر افرادی که پست و منصبی گرفته و شرایط آن را نداشته پس از بررسی و درست بودن این موضوع، آن منصب از فرد گرفته و به فرد دیگری که شرایط آن را داشته باشه محول خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: