کد خبر: ۳۹۶۲۳۵
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
0
شهروند خبرنگار‌های ما با ارسال پیام‌هایی از مشکلات تحویل خودروهایشان در سامانه یکپارچه عرضه خودرو گلایه کردند.

گلایه مشتریان از لغو خودرو‌های انتخاب شده در سیستم ویرایش سامانه یکپارچه خودرو

اواخر سال گذشته شرکت‌های خودروساز اقدام به فروش از طریق سامانه یکپارچه سازی عرضه خودرو کردند. این اقدام که به منظور حذف تدریجی قرعه کشی و هدفمندسازی تخصیص خودرو به مصرف‌کننده واقعی راه‌اندازی شد. اما تحویل خودروی برخی از متقاضیان به سال ۱۴۰۳ موکول شد و این موضوع موجب گلایه مندی آن‌ها شد. برای متقاضیانی که این مشکل به وجود آمده بود فرصت دوباره داده شد تا با انتخاب خودرو‌های دیگر تاریخ تحویل خودروهایشان به ۱۴۰۲ تغییر کند.

با توجه به اینکه مشتریان تغییر خودرو را در سامانه یکپارچه سازی ثبت کردند، اما خودروی جدید انتخابی حذف و تحویل آن به سال آینده موکول شده است.

با توجه به اینکه مشتریان تغییر خودرو را در سامانه یکپارچه سازی ثبت کردند، اما خودروی جدید انتخابی حذف و تحویل آن به سال آینده موکول شده است.

شهروندخبرنگار‌های ما گلایه مندی خود را با ارسال پیام و تصاویر ابراز کردند و از مسئولان درخواست رسیدگی کردند.

متن پیام شهروندخبرنگاران

با سلام امروز هنگام مراجعه به پروفایل خود در سایت سامانه یکپارچه متوجه لغو خودرو‌های انتخاب شده در سیستم ویرایش سامانه یکپارچه خودرو شدم و خودرو‌های انتخابی جدید حذف و خودرو ۱۴۰۳ احراز شده دلیل این اتفاق را بررسی کنید.

سامانه یکپارچه سازی خودرو


طبق اعلام شرکت قرار بود بعد از تغییر خودرو در سامانه خودرو را در سال ۱۴۰۲ تحویل بگیریم، پس چرا دوباره سال آینده برای تحویل ثبت شده است. لطفا پیگیری کنید.


لغو خودرو‌های انتخاب شده در سیستم ویرایش سامانه یکپارچه خودروبا سلام امروز هنگام مراجعه به پروفایل خود در سایت سامانه یکپارچه متوجه لغو خودرو‌های انتخاب شده در سیستم ویرایش سامانه یکپارچه خودرو شدم و خودرو‌های انتخابی جدید حذف و خودرو ۱۴۰۳ احراز شده دلیل این اتفاق را بررسی کنید.


قرار بود همه متقاضیان خودرو هایشان را در سال ۱۴۰۲ تحویل بگیرندبعد اعلام کردند، خودروی خود را تغییر دهید. چرا برای ما که دنا اتومات زدیم هایما نگذاشتند؟ الان هم زده لغو سیستمی خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

مشکلات تحویل خودرو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: