April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۶۳۶۸
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
0
شاسی بلند جدید لکسوس بر اساس پلتفرم تویوتا گرند هایلندر ساخته شده و آن را به یک نسخه ارتقاء یافته تبدیل کرده است.

خودروی جدید لکسوس با پلتفرمی از تویوتا

شاسی بلند جدید لکسوس TX یک ماشین در کلاس خانوادگی است که در نگاه اول برای کارشناسان آشنا به نظر می‌رسد. این آشنایی البته بی‌دلیل نیست و توضیح ساده‌ای برایش وجود دارد.

اگر در جزئیات دقیق شویم و البته خبر‌ها را دنبال کرده باشیم، شاسی بلند جدید لکسوس بر اساس پلتفرم تویوتا گرند هایلندر ساخته شده و هر چه در این مدل از تویوتا بوده را ارتقا داده است.

این تفاسیر شاسی بلند جدید لکسوس در طبقه بندی یک رده بالاتر از سری RX و یک پله پایین‌تر از شاسی‌بلند‌های فول سایز LX قرار می‌گیرد.

هر دو مدل لکسوس تی‌ایکس و تویوتا گرند هایلندر بر اساس برنامه در کارخانه تویوتا واقع در ایالت ایندیانا در آمریکا تولید خواهند شد.

در نگاه به رندر‌های منتشر شده از لکسوس تی‌ایکس نخستین چیزی که نظر را جلب می‌کند، جلوپنجره بزرگ و طراحی عمودی خاص در سپر‌ها است. چراغ‌های متصل نمایی ویژه به پشت ماشین بخشیده است و در نمای بغل ستون انتهایی به رنگ سیاه خودنمایی می‌کند که با کشیدگی تیز چراغ عقب تکمیل می‌شود.

توجه به اینکه تویوتا گرند هایلندر از اواخر تابستان پیش‌رو به بازار عرضه می‌شود می‌توان در پاییز چشم انتظار دیدن لکسوس بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: