کد خبر: ۳۹۶۸۷۷
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
0
مدیرعامل بانک صنعت و معدن که در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر به استان سمنان سفر کرده است، از امضای تفاهمنامه آب منطقه ای با مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد ریال و افتتاح دو طرح صنعتی با تسهیلات ۲۹۱۰ میلیارد ریال و شعبه این بانک در گرمسار خبر داد.

۲۱ میلیون متر مکعب آب برای گرمسار، آرادان و شهرایوانکی تامین می‌شود/ تامین مالی۲۸۲ طرح صنعتی توسط بانک صنعت و معدن

به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، دکتر علی خورسندیان مدیرعامل این بانک که در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر برای امضای یک تفاهمنامه، افتتاح دو طرح صنعتی و شعبه گرمسار این بانک به اتفاق هیات همراهی متشکل از اعضای هیات مدیره، هیات عامل و مدیران ارشد به استان سمنان سفر کرده است، اظهار داشت: بانک صنعت و معدن در تامین مالی طرح‌های تولیدی با رویکرد بهبود و توسعه شاخص‌های اقتصادی منطقه همواره پیشرو بوده و در این استان ۲۸۲ طرح صنعتی با تسهیلاتی بالغ بر ۱۱۶ هزار میلیارد ریال تامین مالی شده است.
وی افزود: طرح‌های یاد شده اشتغال زایی خوبی نیز در این استان به همراه داشته و برای ۵ هزار و ۴۶۴ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.
دکتر خورسندیان با اشاره به اینکه یکی از اهداف سفر‌های استانی وی و مدیران ارشد بانک صنعت و معدن به استان‌های مختلف کشور پیگیری مصوبات سفر‌های ریاست جمهوری است، عنوان داشت: در استان سمنان ۱۵ طرح صنعتی از مصوبات سفر ریاست جمهوری از سوی این بانک با تسهیلاتی به مبلغ ۶ هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال مصوب شده و در حال پرداخت می‌باشد.
وی اضافه کرد: در مورد تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه نیز در راستای همسویی با سیاست‌های کلان کشور در خصوص حمایت از بخش تولید و اشتغال کشور، عملکرد مطلوبی را در استان سمنان شاهد هستیم و در مجموع یکهزار و ۴۸۵ میلیارد ریال به صنایع مختلف از این محل تسهیلات پرداخت نموده ایم.
دکتر خورسندیان و هیات همراه به اتفاق معاون اقتصادی استاندار سمنان و فرماندار گرمسار دو طرح شرکت ذوب آهن آرمان آسیا و گچبرگ سازان کویر گرمسار که از سوی این بانک با تسهیلاتی بالغ بر ۲ هزار و ۹۱۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۲۵۰ نفر، تامین مالی شده اند را افتتاح نمود.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن در خلال مراسم افتتاح طرح‌های یاد شده تصریح کرد: با افتتاح طرح‌های صنعتی در راستای تکمیل زنجیره ارزش از خام فروشی فاصله گرفته و ارزش افزوده بیشتری ایجاد می‌شود و اگر بتوانیم محصولات نهایی را صادر کنیم، ارزآوری مناسبی نیز به همراه خواهد داشت و این موضوع در صنایعی مثل فولاد که کاربرد‌های گسترده‌ای در دیگر صنایع دارد، اهمیت بیشتری می‌یابد.
شرکت ذوب آهن آرمان آسیا، شمش‌های فولادی و مفتول کلاف تولید می‌کند و موضوع فعالیت شرکت گچبرگ سازان کویر گرمسار نیز تولید انواع صفحات گچی با روکش سلولزی، تایل‌های گچی با روکش PVC و سازه‌های گالوانیزه می‌باشد.
در ادامه این سفر، مدیرعامل بانک صنعت و معدن، تفاهمنامه آب منطقه‌ای جهت تأمین ۲۱ میلیون مترمکعب در سال آب آشامیدنی و صنعتی شهرستان‌های گرمسار و آرادان و شهر ایوانکی را به مبلغ بیش از یک‌هزار میلیارد ریال به امضا رساند.
وی در حاشیه امضای این تفاهمنامه تاکید کرد: این پروژه یکی از بهترین طرح‌هایی است که با مشارکت بانک صنعت و معدن به بهره برداری رسیده و اثرات بسیاری در توسعه اقتصادی این منطقه خواهد داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: