کد خبر: ۳۹۶۸۹۶
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
0
مدیرکل دفتر بازرسی وزارت جهاد گفت: با توجه به افزایش ورود ۴ برابری مرغ گرم‌ نسبت به ابتدای سال، توزیع در میدان بهمن کمتر از نرخ مصوب در حال انجام است.

مرغ کمتر از نرخ مصوب در حال توزیع است

مسعود امرالهی مدیر دفتر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی با اشاره به آرامش موجود در تولید و توزیع مرغ گرم در بازار، گفت: با پیگیری‌های انجام شده شاهد افزایش روند جوجه‌ریزی طی چند روز گذشته و افزایش تولید مرغ گرم هستیم.

او افزود: میزان ورود مرغ گرم به استان تهران نسبت به ابتدای سال ۴ برابر شده و اکنون توزیع مرغ در میدان بهمن تهران کمتر از قیمت مصوب است.

امرالهی با تاکید بر این که روند افزایش تولید مرغ ادامه‌دار خواهد بود، گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که روند قیمتی در بازار مرغ گرم نزولی بوده است.

او با اشاره بر تشدید نظارت بر بازار مرغ گرم در استان‌های شمالی کشور، گفت: نیرو‌های متخصص دفتر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی و همچنین دفتر امور طیور وزارت جهاد کشاورزی در بازدید‌های انجام شده از مرغداری‌های استان‌های شمالی، با مرغداری‌هایی مواجه شدند که سن گله آن‌ها بیش از سن مصوب بود و گا‌ها تا ۶۳ روز می‌رسید؛ این واحد‌های متخلف به تعریزات معرفی شدند.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: از ابتدای طرح تشدید نظارت، حدود ۹۶ هزار و ۳۷۳ مورد بازرسی در حوزه مرغ در سراسر کشور انجام شده که ۱۸ هزار و ۵۹۰ پرونده به تعزیرات معرفی شده است

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: