April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۶۹۴۰
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
0

حراجی‌های کیش و تفریحات موجود در این جزیره، برگ برنده‌ گردشگران و مسافران است. جزیره کیش که علاوه‌بر تفریحات هیجان‌انگیز و مکان‌های تاریخی و دیدنی، دارای مراکز خرید بسیار باکیفیت بوده، در برخی از فصول سال تخفیف‌های باورنکردنی را ارائه می‌دهد که موقعیتی عالی و استثنایی برای گردشگران و مسافران است. در حراجی‌های کیش، انواع و اقسام محصولات با برندهای مطرح جهان به فروش می‌رسند که قیمتی مناسب دارند. افرادی که با تور لحظه آخری کیش در زمان تخفیف‌های موجود به این جزیره سفر می‌کنند، سفری مقرون‌به‌صرفه و ایده‌آل را تجربه خواهند کرد.

حراجی های کیش

بهترین فصل برای خرید حراجی‌‌ در کیش

جزیره کیش که طرفداران زیادی دارد، همیشه مملوء از گردشگر است. بهترین زمان برای خرید و پایین آمدن قیمت‌ها دقیقا زمانی است که از تعداد مسافران و گردشگران کاسته می‌شود. همچنین هیچ زمان ثابتی برای شروع حراجی وجود ندارد؛ اما معمولا با پایان یافتن هر فصل، حراجی‌هایی در مراکز خرید کیش برگزار می‌شوند. در حالت کلی از ابتدای اردیبهشت تا انتهای خرداد و نیز ابتدای مهر تا انتهای آذر، زمان‌های مناسب برای خرید با کیفیت و مقرون‌به‌صرفه از برندهای معتبر خواهد بود. توجه نمایید که در روز ۲۰ آبان ماه و با مصادف بودن این روز با روز ملی کیش، تمامی اجناس و حتی هتل‌ها نیز از تخفیفات باورنکردنی برخوردار می‌شوند. در چنین شرایطی تور لحظه آخری کیش می‌تواند تکمیل کننده سفر به این جزیره و کاهش هزینه‌ها باشد.

بهترین فصل برای خرید حراجی‌‌ در کیش

حراجی های کیش در تابستان

علاوه‌بر این، فصل تابستان که هوای بسیار گرمی در جزیره کیش پا برجاست، در کنار جشنواره تابستانه می‌توان کاهش قیمت را شاهد بود. در این فصل از سال، می‌توان در کنار خریدی اقتصادی و باکیفیت، از تفریحات آبی و هیجان‌انگیز این گوهر خلیج فارس نهایت لذت را برد و سفری خاطره‌انگیز را تجربه کرد. در فصل تابستان، از ۱۵ تیر ماه تا ۱۵ شهریور ماه می‌توان از خریدی اقتصادی بهره‌ شد. در فصل تابستان، علاوه‌بر پایین بودن قیمت‌ها، مسابقات و سرگرمی‌های بسیاری برای گردشگران و مسافران تدارک دیده می‌شود که می‌توان با شرکت در این مسابقه‌ها، از هدایای نقدی و غیر نقدی بسیاری برخوردار شد و با تهیه بلیط تور لحظه آخری، از میزان هزینه‌های سفر خود کاست.

حراجی های کیش در تابستان

بهترین مراکز خرید کیش برای حراجی ‌ها

مراکز خرید بسیار زیاد و باکیفیت بالایی در جزیره کیش وجود دارند؛ اما باید به این نکته توجه کنیم که پیش از خرید، قیمت چندین شعبه و نیز پاساژ را جویا شد و با آگاهی از قیمت اجناس، خرید کالای مورد نظر خود را نهایی کرد. محصولات خانگی و دیجیتال مثل لپ‌تاپ، اتو، یخچال و... معمولا قیمت‌های بسیار کمتری نسبت به سایر شهرها دارند که باید از برند، ضمانت‌نامه و گارانتی محصول اطلاعات کامل به دست آورید و سپس کالا را تهیه نمایید.

همچنین در مراکز خرید موجود در کیش انواع محصولات خوراکی نظیر شکلات، قهوه و... یا محصولات آرایشی و بهداشتی که عرضه می‌شوند، به تاریخ انقضا و تاریخ تولید توجه نمایید تا خریدی مطمئن و با کیفیت داشته باشید. این مراکز خرید به شرح ذیل هستند:

  • مرکز تجاری کیش

  • مرکز خرید مروارید

  • مرکز خرید پردیس ۱ و ۲

  • مرکز خرید ونوس

  • مرکز خرید پانیذ

انواع بازارهای محلی کیش نیز عبارتند از:

  • بازار عرب‌ها

  • بازار صفین

در این مراکز خرید شاهد کیفیت بسیار بالا محصولات از برندهای خارجی و قیمتی پایین و باورنکردنی هستیم. معمولاً محصولاتی که از کشور چین هستند، قیمتی بسیار پایین‌تر از سایر لوازم را به خود اختصاص داده‌اند.

سخن پایانی

حراجی‌های جزیره کیش به دلیل پایین بودن قیمت اجناس و بالا بودن کیفیت آن‌ها طرفداران زیادی دارند. بهترین زمان خرید فصل اردیبهشت و خرداد بوده و همچنین در فصل تابستان که هوا به شدت گرم است و تعداد گردشگران به حداقل رسیده‌اند، زمانی مناسب برای خرید با وجود جراحی‌های بسیار است. در این حراجی‌ها انواع لباس، انواع لوازم برقی و الکترونیکی، انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع خوراکی‌ها و... را مشاهده خواهید کرد. در ۲۰ آبان ماه شاهد قیمت‌های بسیار پایینی هستیم که در این روز می‌توان هزینه‌های سفر خورد را به حداقل رساند و با تهیه بلیط تور لحظه آخری کیش، میزان هزینه‌های سفر را به طور چشم‌گیری کاهش داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: