برنج  100هزار تومانی شد/ رکورد قیمتها زده شد

برنج 100هزار تومانی شد/ رکورد قیمتها زده شد

فروشگاه‌های زنجیره‌ای که پیش از عید به دلیل قیمت‌ گذاری دستوری، خرید برنج را متوقف کرده بودند این روزها در حال خرید برنج هستند و از آنجایی ‌که میزان عرضه این محصول کم شده است شاهد افزایش نرخ برنج داخلی در بازار هستیم.

طلا به نازلترین قیمت ممکن رسید

با تقویت ارزش دلار و انتظار برای افزایش نرخ تورم که می تواند بانک مرکزی آمریکا را بر آن دارد تا سیاست های انقباضی را تسریع کند، قیمت طلا در معاملات بازارهای جهانی در نزدیکی کمترین قیمت دو هفته گذشته در نوسان است.
ابلاغ بسته سیاستی حمایت از کشاورزی گندم

ابلاغ بسته سیاستی حمایت از کشاورزی گندم

سید جواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی و رئیس شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست‌ های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی، تصویب نامه این شورا در زمینه «بسته سیاستی حمایت از کشاورزی قراردادی گندم» را ابلاغ کرد.
آغاز فروش نقدی هایما S7 پلاس

آغاز فروش نقدی هایما S7 پلاس

در حالیکه چندی پیش، بابک رحمانی- معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو خبر داده بود که برنامه فروش برای هایما S7 بدون محدودیت‌های قرعه‌کشی اجرا خواهد شد و سپس این روش برای هایما S۵ هم صورت خواهد پذیرفت، حال این وعده محقق شده و گروه صنعتی ایران‌خودرو، در وهله اول، این طرح را برای هایما S7 پلاس توربوشارژر اتوماتیک از امروز (چهارشنبه) به مرحله اجرا درآورده است.
تاثیر دخالت سیاست بر اقتصاد
یادداشت//

تاثیر دخالت سیاست بر اقتصاد

دو سیستم سیاسی و اقتصادی در تعامل گسترده‌ای نسبت به یکدیگر به سر می‌برند و نظریات معطوف به تقدم هر کدام بر دیگری تاثیراتی بر ثبات اقتصادی یک کشور را دارا می‌باشد.
گسل شرق تهران به سمت دماوند فعال است

گسل شرق تهران به سمت دماوند فعال است

رییس بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: لرزه‌خیزی اطراف تهران نشان می‌دهد محدوده شرقی تهران به سمت دماوند از نظر لرزه‌خیزی فعال شده است.

شناسایی بیش از ۵۰ کیلو تریاک

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری سوداگر مرگی که با استفاده از یک دستگاه خودروی باری قصد داشت ۵۱ کیلو و ۷۲۰ گرم تریاک را وارد تهران کند، خبرداد.
نچسب‌ترین شورولت کاماروی تاریخ!

نچسب‌ترین شورولت کاماروی تاریخ!

نسل چهارم کامارو که از سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۲ تولید شد شاید درخشان‌ترین خودرو در تاریخ کوپه‌های اسپرت نباشد، اما یک مدل بسیار پرقدرت در سال ۱۹۹۸ بر اساس آن شکل گرفت و در بازی نیدفوراسپید کنسول PS۱ خودروی قابل احترامی به شمار می‌رفت.
نسبت P/E چیست؟

نسبت P/E چیست؟

اگر از فعالان بازار سرمایه هستید، قطعا با نسبت P/E برخورد داشته‌اید. فاکتوری که در بازار بورس کاربرد زیادی دارد و سرمایه‌گذاران از این نسبت استفاده‌های مختلفی می‌کنند اما نسبت P/E چیست و چه کاربردی دارد؟ برای دستیابی به پاسخ این سوال با ما همراه باشید.