سال تحصیلی با «شاد» آغاز می‌شود

سال تحصیلی با «شاد» آغاز می‌شود

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال هم سال تحصیلی را با شاد آغاز می‌کنیم، گفت: ممکن است مدارس کم‌جمعیت در مناطق دوردستی که به بعضی از امکانات دسترسی ندارند، حضوری باشد، اما بیش از ۶۰ درصد دانش‌آموزان، مهر را با شاد آغاز می‌کنند.

سرنوشت تلخ آب‌های زیرزمینی در انتظار آب‌های ژرف؟!

به اعتقاد محققان، منابع آب کارستی با بارش‌ها و نفوذ آب در سنگ‌های آهکی و به حفرات موجود در کوه‌ها تامین می‌شود ولی با توجه به روند کاهش ۵۳ درصدی بارندگی کشور، دور از انتظار نیست که این منابع آب تجدیدپذیر در سایه عدم مدیریت منابع آب و برداشت بی رویه، رو به زوال رود و نباید به کشف ۲ چاه آب کارست در دشت سیستان دلخوش بود.
برای تزریق واکسن کرونا منتظر پیامک باشید

برای تزریق واکسن کرونا منتظر پیامک باشید

رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت گفت: نحوه فراخوان از طریق رسانه‌های جمعی بویژه صدا و سیما خواهد بود و سپس ارسال پیامک و هماهنگی تلفنی از سوی بهورز یا مراقب سلامت صورت می‌گیرد.
تهران باید تعطیل شود

تهران باید تعطیل شود

رئیس بخش عفونی بیمارستان امام خمینی درباره خطرات موج چهارم کرونا در کشور اظهارکرد: اگر در این دو هفته تدبیر صحیحی صورت نگیرد وضعیتی پیش می‌آید که بیمار پشت در بیمارستان خواهد ماند.
چیزی به نام ویروس کرونا وجود ندارد!
نتایج تحقیق ۷ دانشگاه آمریکا:

چیزی به نام ویروس کرونا وجود ندارد!

روزنامه اسپانیایی «El Correo de España» در گزارشی نوشت که ۷ دانشگاه آمریکا پس از پژوهش هایی اعلام کردند که کووید ۱۹ یک دروغ بزرگ است.