پایگاه خبری پول نیوز Poolnews

آرشیو
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1 صفحه

تأثیر دانش‌بنیان‌ها بر افزایش تولید و رشد اقتصادی/تمام ایده‌های دانش‌بنیانی قدرت تولید انبوه را دارند؟

تحلیلگر مسائل اقتصادی گفت: در بخش صنعت به دلیل انحصار‌هایی که در واردات کالا و اطلاعات و تکنولوژی وجود دارد، برخی از ایده‌های خوب توسط دانش‌بنیان‌ها تولید می‌شوند، اما قدرت ایجاد کثرت و تولید انبوه ندارند.

مسیر خودروهای هوشمند برای ورود به ایران بن‌بست است

بدون شک با گسترش فناوری و استفاده از هوش مصنوعی در تولید خودروهای الکترونیکی، کمتر از 10 سال آینده شاهد حضور گسترده خودروهای هوشمند در سطح جهان خواهیم بود. خودروهایی که نیاز به راننده ندارند و با استفاده از الگوریتم‌ها برنامه‌نویسی، بهترین مسیرها را تشخص و انتخاب می‌کنند.

محصولات ایرانی نانو به ۴٨ کشور صادر می‌شود

دبیر ستاد نانو و میکرو معاونت علمی گفت: براساس آخرین پیمایش انجام شده محصولات نانوی ایران به ۴۸ کشور دنیا صادر شدند که عراق، افغانستان، روسیه، ترکیه و گرجستان ۵مقصد اول صادرات بودند.

عملکرد نادرست تاکسی‌های اینترنتی؛ چالش شهروندان در روزهای پایان سال

شب گذشته که برخی خبرها از قفل شدن برخی خیابان‌های تهران حکایت داشت، انبوه مسافران در شهر با ناکارآمد شدن سیستم‌ حمل و نقل و بویژه تاکسی‌های آنلاین، دچار مشکل شدند و برخی گزارش‌ها نشان می‌داد که حتی تا سه ساعت هم نتوانستند خدماتی دریافت کنند.

شیائومی وارد بازار خودروهای الکترونیکی شد

شیائومی چین امروز، سه شنبه (۱۲ مارس) اعلام کرد که تحویل اولین خودروی الکتریکی مدل SU۷ خود را در این ماه آغاز خواهد کرد و در بحبوحه جنگ قیمت‌ها وارد بزرگترین بازار خودروی جهان خواهد شد.

ارمغان‌های اینترنت 5G

پس از آنکه تعرفه اینترنت با رعایت ضوابطی و بعد از گذشت سال‌ها افزایش یافت؛ مقرر شد اپراتورهای ارتباطی تا پایان سال ۱۴۰۳ تعداد سایت‌های نسل پنجم را به ۱۰ درصد افزایش دهند.
با بیمه‌ها