پایگاه خبری پول نیوز Poolnews

April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
آرشیو
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1 صفحه

پرداخت مالیات مودیان از طریق درگاه‌های بانک مسکن امکان پذیر می‌شود

دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به شتاب تغییرات و تحولات در حوزه بانکداری الکترونیک، بر رفع نوآورانه دغدغه‌های همکاران در ارایه خدمات به مشتریان توسط شرکت ناواکو تاکید و گفت:به زودی با فراهم کردن بستر و زیرساخت‌های لازم در حوزه TSP و امور مالیاتی، پرداخت مالیات مودیان از طریق درگاه‌های بانک مسکن امکان پذیر می‌شود.

دست نوازش بانک سپه بر سر محرومان بیکار

بانک سپه مبلغ ۶۵ هزار میلیارد برای ایجاد ۵۱ هزار شغل به سازمانهای حمایتی از جمله کمیته امداد، سازمان بهزیستی، اشتغال زندانیان، استانداری ها و بنیاد برکت پرداخت کرد.

منطقه آزاد قشم بدنبال شکار سرمایه‌ها

مدیر جذب سرمایه منطقه آزاد قشم از صدور و تمدید ۳۲۵۹ مجوز سرمایه گذاری خبر داد و گفت: به دنبال حذف روند‌های ادارای اضافی، تسهیل و کوتاه سازی فرآیند‌های سرمایه گذاری هستیم.

گهرزمین باردیگر افتخار آفرین شد (+ فیلم)

شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین، توانست در سال گذشته با تلاش مهندسان، متخصصان و کارمندان خود، بر موانع پیشرو فائق آید و بار دیگر رکوردهای افتخارآمیز جدیدی را به نام خود ثبت کند.

توجه به اهداف استراتژیک، ارزش‌های سازمانی و تحول دیجیتال/۳ اصل کلیدی در برنامه‌های بیمه ملت

مدیرعامل شرکت بیمه ملت با تأکید بر توجه به ارزش‌های سازمانی، دستیابی به اهداف استراتژیک و ایجاد فضای مناسب برای تحول دیجیتال ابراز امیدواری کرد با تلاش مضاعف، شاهد ارتقای روزافزون عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۳ باشیم.
با بیمه‌ها