پایگاه خبری پول نیوز Poolnews

آرشیو
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
2 صفحه

ورود گهرترابر به فرابورس +ویدیو

مدیر روابط عمومی شرکت حمل و نقل ترکیبی مواد معدنی گهرترابر سیرجان از دومین نشست خبری به منظور اطلاع رسانی در مورد ورود گهر ترابر سیزجان به فرابورس ایران خبرداد و گفت: بدلیل اهمیت اطلاع رسانی و آگاهی دادن به عموم جامعه از جمله سهامداران، روابط عمومی سعی کرده در بحث رسانه و پوشش خبری نهایت دقت را به عمل آورد تا اطمینان خاطر عمومی فراهم شود.

پیش‌بینی نرخ ارز از زبان رئیس اسبق کانون صرافان +پادکست

رئیس اسبق کانون صرافان بیان می‌کند: اگر مسئولان اقتصادی بخواهند نرخ ارز را به صورت دستوری کنترل کنند، فنر بازار ازر یک دفعه رها می‌شود و اقتصاد کشور را به سمت و سوی نابودی سوق میدهد هرچند که تا به امروز این نرخ به صورت دستوری کنترل شده است.

گردشگر خارجی مصداق بی بندوباری و فساد نیست +پادکست

معاون حقوقی و امور مجلس دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با اعلام اینکه بزرگترین گردش مالی، در گردشگری است گفت: اگرچه جام جهانی فوتبال 2022 قطر به ظاهر در امر ورزشی و جام جهانی بزرگترین رویداد ورزشی در جهان است، اما بزرگترین اتفاق در حوزه گردشگری رقم میخورد زیرا از سراسر جهان مردم به قاره آسیا و البته خلیج فارس می آیند.

خیز بلند مناطق آزاد برای جذب توریست +پادکست

معاون حقوقی و امور مجلس دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با اعلام اینکه در آستانه برگزاری جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در قطر هستیم گفت: جام جهانی بزرگترین رویداد ورزشی در جهان است و باید نهایت استفاده را از این فرصت تجدید ناپذیر ببریم.

حضور فعال بیمه سامان در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران +ویدیو

شرکت بیمه سامان در تاریخ ۱۳۸۳/۱۱/۲۷ به منظور ارائه خدمات بیمه‌های بازرگانی در رشته بیمه‌های اموال، مسئولیت و اشخاص با سرمایه ۲۰۰ میلیارد ریالی منقسم به ۲۰۰ میلیون سهم با ارزش اسمی یک هزار ریالی در سازمان ثبت شرکت‌ها با شماره ثبت ۲۴۱۰۵۹ ثبت شد و در تاریخ ۱۳۸۳/۱۲/۱۱ مجوز فعالیت خود را در رشته‌های زندگی، غیر زندگی و بیمه‌های اتکایی از بیمه مرکزی دریافت نمود و به عنوان ششمین عضو گروه مالی سامان فعالیت خود را آغاز کرد.
با بیمه‌ها