پایگاه خبری پول نیوز Poolnews

April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
آرشیو
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
2 صفحه

از رویداد توسعه ایده‌های فناورانه گل‌گهر رونمایی شد

همزمان با نشست هم‌اندیشی ارتقای تولید دانش‌بنیان در شرکت‌های بزرگ کشور که صبح امروز با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، وزیر صمت و مدیران شرکت‌های بزرگ صنعتی کشور در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، رویداد توسعه ایده‌های فناورانه گل‌گهر رونمایی و آغاز به کار کرد.

تداوم رشد بورس

در روز شنبه شاخص کل بورس و شاخص کل فرابورس صعود کرد. شاخص هم وزن بورس تهران نیز به رشد ادامه داد. همچنین شاهد تداوم ورود پول حقیقی برای دومین روز متوالی بودیم.

توانگری مالی شرکت‌های بیمه چه اهمیتی دارد؟

مدیرکل نظارت بر بیمه‌های زندگی بیمه مرکزی بیان کرد: در وهله اول شرکتی که دارای توانگری مالی کافی نیست ملزم می‌شود که سرمایه خود را افزایش دهد و در وهله دوم، شرکت ممکن است ملزم شود که صدور برخی از رشته‌های بیمه‌ای را متوقف کند.

تقدیر از شعب برتر بانک صنعت و معدن در دوازدهمین گردهمایی رؤسای موفق شعب بانک‌ها و مؤسسات اعتباری کشور

در دوازدهمین دوره گردهمایی رؤسای موفق شعب بانک‌ها و مؤسسات اعتباری کشور با عنوان" آموزش و توسعه منابع انسانی" که توسط موسسه عالی آموزش بانکداری ایران برگزار می‌شود، از شعب برتر بانک صنعت و معدن تقدیر شد.

بورس ۷۹۴ واحد اُفت کرد

در معاملات امروز بیش از چهار میلیارد و ۵۴۹ میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۲۹ هزار و ۵۹۲ میلیارد ریال داد و ستد شد.

مزایای جشنواره هدیه زندگی پارسیان را بشناسید

بیمه عمر یکی از راه‌های مطمئن و متداول سرمایه‌گذاری و تامین آتیه در جهان است که شرکت‌های بیمه انواع مختلفی از بیمه‌نامه عمر را ارائه می‌دهند که بیمه پارسیان برای رفاه حال بیمه گزاران جشنواره "هدیه زندگی پارسیان" را برگزار می کند.
با بیمه‌ها