پایگاه خبری پول نیوز Poolnews

آرشیو
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
2 صفحه

ورود گهرترابر به فرابورس +ویدیو

مدیر روابط عمومی شرکت حمل و نقل ترکیبی مواد معدنی گهرترابر سیرجان از دومین نشست خبری به منظور اطلاع رسانی در مورد ورود گهر ترابر سیزجان به فرابورس ایران خبرداد و گفت: بدلیل اهمیت اطلاع رسانی و آگاهی دادن به عموم جامعه از جمله سهامداران، روابط عمومی سعی کرده در بحث رسانه و پوشش خبری نهایت دقت را به عمل آورد تا اطمینان خاطر عمومی فراهم شود.

پیش‌بینی نرخ ارز از زبان رئیس اسبق کانون صرافان +پادکست

رئیس اسبق کانون صرافان بیان می‌کند: اگر مسئولان اقتصادی بخواهند نرخ ارز را به صورت دستوری کنترل کنند، فنر بازار ازر یک دفعه رها می‌شود و اقتصاد کشور را به سمت و سوی نابودی سوق میدهد هرچند که تا به امروز این نرخ به صورت دستوری کنترل شده است.

گردشگر خارجی مصداق بی بندوباری و فساد نیست +پادکست

معاون حقوقی و امور مجلس دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با اعلام اینکه بزرگترین گردش مالی، در گردشگری است گفت: اگرچه جام جهانی فوتبال 2022 قطر به ظاهر در امر ورزشی و جام جهانی بزرگترین رویداد ورزشی در جهان است، اما بزرگترین اتفاق در حوزه گردشگری رقم میخورد زیرا از سراسر جهان مردم به قاره آسیا و البته خلیج فارس می آیند.

خیز بلند مناطق آزاد برای جذب توریست +پادکست

معاون حقوقی و امور مجلس دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با اعلام اینکه در آستانه برگزاری جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در قطر هستیم گفت: جام جهانی بزرگترین رویداد ورزشی در جهان است و باید نهایت استفاده را از این فرصت تجدید ناپذیر ببریم.

حضور فعال بیمه سامان در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران +ویدیو

شرکت بیمه سامان در تاریخ ۱۳۸۳/۱۱/۲۷ به منظور ارائه خدمات بیمه‌های بازرگانی در رشته بیمه‌های اموال، مسئولیت و اشخاص با سرمایه ۲۰۰ میلیارد ریالی منقسم به ۲۰۰ میلیون سهم با ارزش اسمی یک هزار ریالی در سازمان ثبت شرکت‌ها با شماره ثبت ۲۴۱۰۵۹ ثبت شد و در تاریخ ۱۳۸۳/۱۲/۱۱ مجوز فعالیت خود را در رشته‌های زندگی، غیر زندگی و بیمه‌های اتکایی از بیمه مرکزی دریافت نمود و به عنوان ششمین عضو گروه مالی سامان فعالیت خود را آغاز کرد.

آینده استارت آپ ها در گرو چیست؟ +ویدیو

شرکت های نوپا یا استارتاپ‌ ها که در ایران اصطلاحاً به نوپای ناب هم ترجمه شده اند، به تازگی و در نتیجه‌ کارآفرینی خیلی خاص ایجاد شده ‌اند و بحث داغ امروز جامعه هستند.

آیا استارت آپ های کشور قابل شناسایی هستند یا خیر؟ +ویدیو

اگر چه در تعریف استارت آپ بر این مسئله تاکیدی وجود ندارد که حتماً فعالیت آن در حوزه تکنولوژی یا فن آوری اطلاعات باشد، اما به دلیل اینکه بسیاری از استارت آپ ها در سالهای اخیر حول این زمینه‌ها شکل گرفته‌اند، گاهی در تعریف استارت آپ به این مسئله هم اشاره می‌شود که استارت آپ باید در حوزه فن آوری‌های نوین فعال باشد.
با بیمه‌ها