April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۷۹۵۴
۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹
0
جوایز برندگان قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه موسسه اعتباری کوثر شعب استان تهران در مراسمی باشکوه اهداء شد.
مراسم اهدای جوایز ویژه موسسه اعتباری کوثر پول‌نیوز- جوایز برندگان قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه موسسه اعتباری کوثر شعب استان تهران در مراسمی باشکوه اهداء شد.

به گزارش بانک و بیمه پول‌نیوز، جوایز برندگان قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه موسسه اعتباری کوثر شعب استان تهران در مراسمی باشکوه اهداء شد. دکتر رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر روز گذشته در مراسم اهدای جوایز برندگان اولین دوره قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه شعب استان تهران گفت : توجه به قرض الحسنه موجب برکت و رونق فعالیت های بانکی است .

دکتر رضایی اظهار داشت : با توجه به دیداری که با آیت الله جوادی آملی داشتیم از ایشان خواستیم با ارائه رهنمودی ما را مورد تفقد قرار دهند و آن بزرگوار فرمودند : اهل کوثر باشید نه اهل تکاثر .

آیت الله جوادی آملی افزودند : تکاثر به معنای زر اندوزی ، جمع آوری ثروت است که در نهایت با گردبادی این دارائیها درهم پیچیده می شوند و بعد از مدتی اثری از آن باقی نخواهد ماند ولی کوثر این معنی را می دهد که جمع مال و ثروت داشته باشید اما در راه خداوند ، دین اسلامک و کمک به بندگان خدا مصرف کنید و نگهدار مال نباشید ، ثروتمندترین مرد جهان امیرالمومنین (ع) بودند و با وجود آن همه نخلستانها و چاه هایی که با دست مبارک خود آنها را ایجاد نمودند ، پس از آبادی آنها ، همه را وقف نیازمندان می نمودند .

در ادامه دکتر رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر گفت : همانطور که می دانید مدتی قبل و همزمان با روز تکریم خانواده اوین دوره قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه پس انداز کوثر در ساختمان مرکزی موسسه برگزار گردید و تعدادی از سپرده گذاران از سراسر کشور ، جوایز ویژه ای نظیر کمک هزینه خرید مسکن به ارزش ۴۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال ، کمک هزینه خرید لوازم خانگی به مبلغ ۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ وکمک هزینه خرید خودرو به مبلغ ۱۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال و سرویس طلا به مبلغ ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال و دهها جایزه دیگر را از آن خود کردند .

وی افزود : امروز تعداد ۲۰ نفر از این برندگان جوایز که از استان تهرا ن در جمع ما هستند به عنوان نماینده هزاران سپرده گذار برنده بخشی از جوایز شدند . مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر گفت : ما در چندین استان کشور برنده جوایز ویژه داریم که قرار شده ان شاءالله در هراستان با برپایی مراسمی و با حضور مسئولین استان هدایای این عزیزان تقدیم شود .

دکتر رضایی در مورد فعالیت های موسسه اعتباری کوثر اظهار داشت ؛ اگر ان شاءالله مورد رضای خداوند متعال قرار بگیرد ما ادعا داریم که کوثری هستیم که این بسته به لیاقت ما دارد و عنایت کوثر قرآن ، حضرت صدیقه طاهره (س) به دنبال آن هستیم که در هر روز به سمت اهداف عالی خود پیش برویم که همانا رشد ، ارتقاء و بالندگی مجموعه گام بر می داریم و در جهت تحقق بخشیدن به فرمایش حکیمانه مقام معظم رهبری(حفظه الله) از عدم تبدیل بانکها وموسسات اعتباری ، به مجموعه هایی با ماهیت بنگاه داری را به دقت مراعات می کنیم و تا کنون مبتلا به بنگاه داری نشدیم و ان شاءالله از این به بعد هم مبتلا نشویم .

دکتر رضایی با اشاره به وجود ۳۵۰ شعبه فعال در سراسر کشور افزود ، ما با طرح شعار آینده از آن ما است برآنیم تا با تکریم سهامداران ، مشتریان و مخاطبان موسسه و با تبلیغات صحیح و واقع گرایانه روز به روز بر منابع خود بیفزاییم تا دستمان برای خدمت به آحاد مردم جامعه بازتر شود که مصداق این مطلب پرداخت معوقات و مطالبات خانواده معظم شهداء و همکاری کامل با بنیاد شهید و ایثارگران است .

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با اعلام این مطلب که ما اعتقاد داریم هرچه تاکنون انجام داده ایم و هر توفیقی نصیبمان شده است با عنایت حضرت صدیقه طاهره (س) و به برکت نام مبارک کوثر است .

در پایان این مراسم با حضور اعضاء هیئت مدیره و مدیریت شعب استان تهران جوایز ویژه برندگان حسابهای قرض الحسنه اهداء شد ، همچنین از تعدادی خانواده معظم شهداء و ایثارگران تجلیل به عمل آمد .
برچسب ها: موسسه کوثر ، جوایز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: