کد خبر: ۱۲۹۴۰۸
۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷
0
مدیرعامل شرکت بهمن موتور از آغاز تولید یک خودروی جدید چینی با نام آسا در ایران خبر داد.
تولید یک خودرو جدید چینی توسط بهمن خودروپول‌نیوز- مدیرعامل شرکت بهمن موتور از آغاز تولید یک خودروی جدید چینی با نام آسا در ایران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهمن موتور، داوود زاده اظهار داشت: شرکت FAW اولین خودروساز چین است که با 50 میلیارد دلار سرمایه در گردش و 120 هزار نفر نیروی انسانی یکی از قطب های اصلی خودروساز این کشور محسوب می شود و با خودروسازان جهانی از جمله فولکس واگن، مزدا، آئودی و جنرال موتورز همکاری داشته و محصولات مشترک تولید می کند.

وی افزود: پروژه تولید خودرو آسا از بهمن سال 92 آغاز شده و تولید آزمایشی آن در مهر ماه امسال کلید خورد و در آبان ماه 93 شاهد ارائه این محصول به بازار هستیم.

این مقام مسئول ادامه داد: این خودرو مدل سال 2014 این شرکت چینی است که با موتور 1800 سی‌سی و سازگار با محیط زیست تولید شده و قابلیت ارتقا به استاندارد یورو 5 را نیز دارد.

به گفته داودزاده، این خودرو مجهز به گیربکس تیپ ترونیک 6 سرعته ژاپنی است و در آن از بدنه پلت فورم مزدا 6 استفاده شده است، ضمن اینکه طراحی ظاهری بدنه نیز توسط یک شرکت ایتالیایی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: این خودرو مجهز به چهار ایربگ سنسور دنده عقب، کروز کنترل و آپشن های به روز است که در کشور چین و در کلاس خود گران ترین خودروی بازار این کشور به شمار می رود.

داوودزاده ابراز امیدواری کرد که با همکاری این شرکت چینی بتواند در سال آینده مدل های جدیدی را به سبد محصولات اضافه کرد.

داوودزاده خاطرنشان کرد: در هفته گذشته وانت کارا به مرحله عرضه در بازار رسیده که این وانت 100 درصد تولید داخل و دارای 300 قطعه طراحی شده داخلی است.
برچسب ها: خودرو ، بهمن موتور ، چین ، آسا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: