April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۹۵۴۳
۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۴
0
تعداد کاربران موبايل بانک اقتصادنوين در پايان آبان ماه سال جاري در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته به شکل چشمگيري افزايش يافت.
رشد 45 درصدي کاربران موبايل بانک اقتصادنوينپول‌نیوز- تعداد کاربران موبايل بانک اقتصادنوين در پايان آبان ماه سال جاري در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته به شکل چشمگيري افزايش يافت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، کاربران موبايل بانک اقتصادنوين در دوره ياد شده بيش از 45 درصد رشد داشته که نشان دهنده مقبوليت اين خدمت در ميان آحاد مختلف مردم جامعه به خصوص جوانان کشور است.

موبايل بانک اقتصادنوين به عنوان خدمتي مدرن براي دستيابي به اهداف در زمينه بانكداري الکترونيکي و ارائه خدمات بانکي به مشتريان رونمايي شد. اين برنامه که قابليت نصب بر روي گوشي‌هاي تلفن همراه با سيستم عامل جاوا، اندرويد و IOS را داراست، امنيت و آسايش بيشتر را براي مشتريان در استفاده از خدمات بانك اقتصادنوين فراهم مي‌کند.

با استفاده از اين خدمت مشتريان بانک در تمام ساعات شبانه روز مي‌توانند به اکثر خدمات بانکي دست يابند. همچنين امکان تبادل اطلاعات از طريق پيامک و اينترنت (GPRS، 3G، wifi، wimax و هرگونه ارتباط با اينترنت بر روي گوشي يا تبلت) هم فراهم شده است.

مشتريان عزيز مي‌توانند نسخه نرم‌افزار گوشي‌هاي جاوا و اندرويد همراهبانک اقتصادنوين را از طريق دستگاه‌هاي بلوتوث سرور شعب و نرم‌افزار گوشي‌هاي IOS را از طريق سايت سيبچه (my.sibche.ir) به صورت رايگان دريافت کنند.

همچنين علاقه مندان دريافت اين خدمت مي‌توانند با مراجعه به سايت بانک به آدرس www.enbank.ir با ورود به بخش بانکداري الکترونيکي از اين خدمات بهره‌مند گردند.

خدمات مبتني بر کارت

خدمات مبتني بر سپرده

مشاهده موجودي

مشاهده موجودي

انتقال وجه کارت به کارتانتقال وجه سپرده به سپرده
پرداخت قبوض آب، برق، گاز، تلفن ثابت، تلفن همراه و ...انتقال وجه ساتنا و پايا
خريد شارژ سيم كارت‌هاي اعتباري دريافت کد شبا سپرده 
اطلاع از صورتحساب (3، 5 و 10 گردش آخر) اطلاع از صورتحساب (3، 5 و 10 گردش آخر) 
درخواست ارسال صورتحساب (10 گردش آخر) به پست الكترونيكي (email) درخواست ارسال صورتحساب (30 گردش آخر) به پست الكترونيكي (email) 
ارسال صورتحساب به فکسارسال صورتحساب به فکس 
عدم تخصيص کارت عدم تخصيص سپرده 
مسدود نمودن كارت تغيير رمز 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: