April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۹۸۵۴
۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲
0
تسهیلات مزبور کارمزد چهار درصدی و با بازپرداخت 10 ساله است که وثیقه آن نیز کارت یارانه تعیین شد .
پول‌نیوز - معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: دولت سه برابر میزان آورده عشایر و روستائیان تسهیلات در اختیار آنان قرار می دهد و وثیقه وام آنها کارت یارانه است .

بنابراعلام وزارت کشاورزی، سید ابوالفضل رضوی اظهارداشت: تسهیلات مزبور کارمزد چهار درصدی و با بازپرداخت 10 ساله است که وثیقه آن نیز کارت یارانه تعیین شد .

به گفته این مقام مسئول ، دولت از عشایر و روستاییانی که با مشارکت یکدیگر بخواهند فعالیت اقتصادی انجام دهند، حمایت می کند.

رضوی تصریح کرد: سرمایه گذاران شهری نیز چنانچه فعالیت تولیدی و اشتغال زا برای توسعه پایدار در شهرهای کمتر از 20 هزار نفر و روستاها انجام دهند، می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

وی گفت: به سرمایه گذاران شهری این تسهیلات با کارمزد 12 درصد و بازپرداخت همین مدت و وثیقه ملکی پرداخت می شود.

رضوی اظهارداشت: مردم هر زمان که شرکت تعاونی یا سهامی خاص را تشکیل دهند، می توانند برای دریافت تسهیلات اقدام نمایند .

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور تاکید کرد: توجه به توانمندسازی روستاییان و عشایر برای اشتغال پایدار و فعالیت اقتصادی در رسیدن به زندگی مطلوب از سیاست های دولت تدبیر و امید است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: