April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۰۰۳۷
۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۴
0
معاون مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری قزوین گفت: با راه اندازی بازارچه شرینی سنتی در قزوین زمینه شناسایی و حل سریعتر مشکلات شیرینی‌پزهای استان فراهم می شود.
پول‌نیوز- معاون مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری قزوین گفت: با راه اندازی بازارچه شرینی سنتی در قزوین زمینه شناسایی و حل سریعتر مشکلات شیرینی‌پزهای استان فراهم می شود.

احمد بارگاهی در جلسه کارگروه اشتغال و برنامه ‌ریزی استانداری قزوین که عصر دوشنبه در استانداری برگزار شد گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، راه‌اندازی باشگاه‌های غیردولتی برای تشویق سرمایه‌گذاری با رویکرد تولید ضروری است.

وی افزود: راه‌اندازی این باشگاه‌ها برای خروج کشور از وضعیت اقتصادی فعلی بسیار تاثیرگذار است و با همکاری اصناف باشگاه قنادان را در قزوین راه‌اندازی کرده ایم که در این باشگاه تمام مشاغلی که به یکدیگر مرتبط هستند عضو می‌شوند و می توانند برای شناسایی مشکلات و ارائه راهکار اقدام کنند.

این مسئول تصریح کرد: راه اندازی این باشگاه در حل مشکلات صنف شرینی پز بسیار موثر است و مسئولان استان نیز اگر نتوانند مشکلی را در استان بررسی و حل کنند، با انعکاس آن به مسئولان کشوری زمینه تسریع در حل مشکلات را فراهم خواهند کرد.

معاون مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری قزوین یادآورشد: راه‌اندازی باشگاه غیردولتی محرک سرمایه‌گذاری و تولید با رویکرد اقتصاد مقاومتی برای همه بخش‌ها به ویژه کشاورزی در استان ضروری است و می تواند راهکاری برای برون رفت از مشکلات صنفی نیز باشد و یکی از اهداف ما در راه‌اندازی این باشگاه‌ها رفع سریعتر و آسانتر مشکلات بخش خصوصی است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر از ۲۲۰ شیرینی‌پر فعال در استان قزوین حدود ۶۰  واحد در باشگاه شیرینی‌پزهای استان عضویت دارند و مقدمات راه‌اندازی بازارچه شیرینی‌‌پزی در استان در حال انجام است که به منظور تسریع در راه‌اندازی با بخش صنعت بسته ‌بندی نیز رایزنی‌های لازم صورت گرفته و در آینده‌ای نه چندان دور باشگاه کارآفرینی صنعت بسته‌بندی نیز در استان راه‌اندازی می‌شود.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: