April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۱۲۷۳
۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۷
0
نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه راه آهن قزوین، بوئین زهرا به قم از کارهای مهمی است که در کاهش سوانح و جابجایی مردم بسیار مهم است که امیدواریم در سال آینده عملیاتی شود.
پول‌نیوز- نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه راه آهن قزوین، بوئین زهرا به قم از کارهای مهمی است که در کاهش سوانح و جابجایی مردم بسیار مهم است که امیدواریم در سال آینده عملیاتی شود.

روح الله عباسپور روز چهارشنبه در مراسم معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان قزوین که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: استان قزوین در حوزه ساخت مسکن مهر در جایگاه کشوری قرار دارد و با کیفی سازی و سرعت بخش در کارها توانست الگوی مناسبی ارائه کند که البته امیدواریم با تکمیل کارهای انجام شده این کار بزرگ در کام مردم شیرین شود.

عباسپور بیان کرد: خوشبختانه هم در دولت گذشته و هم دولت یازدهم وزرای راه و شهرسازی با روحیه بسیجی در مسیر خدمت رسانی به مردم حرکت کرده اند و ساخت 27 هزار واحد مسکن مهر در استان از کارهای بزرگی بود که توانست با ایجاد سرپناه برای طبقات کم درآمد امید خانه دار شدن را در میان مردم زنده کند.

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خوشبختانه در حوزه راههای استان اقدامات خوبی صورت گرفته اما در برخی قسمتها از جمله جاده بوئین زهرا به ساوه به دلیل تراکم تردد همچنان شاهد سوانح جاده ای هستیم که این مشکل باید بسرعت برطرف شود.

وی اظهارداشت: پروژه مسیر بوئین زهرا به رزن و قزوین به آبیک هم باید تسریع شود تا شاهد کاهش سوانح در این مسیر هم باشیم و راه آهن قزوین به قم هم از کارهای خوبی است که در صورت اجرایی شدن می تواند تحول اساسی در جابجایی مردم ایجاد کند.

عباسپور اضافه کرد: حوزه اقتصاد مقاومتی می تواند ما را به توسعه و پیشرفت برساند و خوشبختانه در سالگرد سفر رهبری به استان در همایشی که به همین مناسبت در قزوین برگزار شد با پیشنهاد دکتر آقامحمدی مشاور اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری این استان برای پایلوت شدن در این کار مهم انتخاب شد که امیدواریم نتایج ارزشمندی برای استان و کشور داشته باشد.

وی افزود:حمل و نقل در بخش های ریلی، جاده های، دریایی و هوایی می تواند توسعه کشور راشتاب بیشتری بخشد و امیدواریم با موقعیت استراتژیک استان در این حوزه بتوانیم نقش بیشتری در این زمینه ایفا کنیم.

نماینده بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی اظهارامیدواری کرد پروژه راه آهن قزوین، بوئین زهرا به قم در سال آینده عملیاتی شود.

مسئولیت امانت است

عباسپور یادآورشد: مسئولیت در نظام اسلامی امانتی است که باید به اهلش سپرده شود و استفاده از مدیران توانمند و شایسته می تواند موفقیت در کارها را بیشتر کند.

این نماینده گفت: مسئولیت پذیری در جمهوری اسلامی یک توفیق الهی است به شرط آن که از این فرصت برای خدمت استفاده کنیم و مدیران بتوانند محل مراجعه مردم برای حل مشکلاتشان باشند.
 
عباسپور با تشکر از خدمات ارزشمند نادر محمدزاده برای مانی فر مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان هم آرزوی موفقیت کرد.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: