April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۲۰۰۳
۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹
0
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از آغاز اجرای مرحله سوم طرح پاک‌سازی شبکه و مبلمان شهری (طرح جهادی پاک) از امروز خبر داد.
پول‌نیوز- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از آغاز اجرای مرحله سوم طرح پاک‌سازی شبکه و مبلمان شهری (طرح جهادی پاک) از امروز خبر داد.

به‌گزارش شرکت توزیع برق تهران، سیدمحمد هاشمی گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام دهه فجر و لزوم اهتمام در حفظ آراستگی شبکه و مبلمان شهری همزمان با جشن های سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مرحله سوم "طرح جهادی پاک" به‌مدت یک ماه از تاریخ دهم دی‌ماه جاری در تهران اجرا و نسبت به اصلاح فوری معایب ظاهری شبکه برق‌رسانی اقدام می‌شود.

به‌گفته وی، اصلاح دریچه پایه‌های فلزی بزرگراه‌ها و معابر اصلی و پرتردد، اصلاح و کنترل درب پست‌ها و تابلوهای بارانی، رفع عیوب تمام درب‌های پست‌های زیرزمینی و کنترل وضعیت استحکام آنها، رنگ‌آمیزی و شستشوی پایه‌ها و چراغ‌های روشنایی بزرگراه‌ها و معابر اصلی و درب پست‌ها و تابلوهای بارانی مستقر در معابر عمومی با تعامل با شهرداری و همچنین جمع‌آوری اشیای مازاد از روی خطوط هوایی و اصلاح موارد ناایمن ازجمله اقدام‌های شرکت در این طرح است.

وی افزود: در این طرح نیروهای عملیاتی شرکت نسبت به اصلاح انشعاب‌های ناایمن و درب جعبه‌های انشعاب و کنترل عدم وجود جعبه‌های معلق و آویزان، اصلاح فلش کابل‌های خودنگهدار روشنایی احداث‌شده در بزرگراه‌ها و معابر، کنترل و رفع ایراد بازو و درب چراغ‌های روشنایی معابر، حفظ آراستگی و رفع عیوب ظاهری تمام خودروهای عملیاتی به‌ویژه فوریت‌های برق و مانور و نیز تهیه بانک اطلاعاتی مصور از تمام فعالیت‌های گذشته و پس از انجام اصلاحات اقدام خواهند کرد.

وی اظهار داشت: در طول برگزاری این طرح بازدیدهای مدیریتی از تمام اقدام‌های صورت‌گرفته به‌ویژه روشنایی معابر اصلی و بزرگراهی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت صورت خواهد گرفت.

براساس این گزارش، طرح جهادی "پاک‌سازی شبکه و مبلمان شهری" شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با شعار پاکیزگی، آراستگی، کارآیی برای سومین‌بار در تهران در حال اجرا است.
مرحله نخست این طرح سال گذشته پیش از نوروز و مرحله دوم این طرح پیش از آغاز مدارس در سال‌جاری برگزار شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: