April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۲۱۲۱
۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱
0
مجری راه‌آهن غرب کشور با بیان اینکه ۱۹۰ کیلومتر ریل خریداری شده و ملایر- کرمانشاه آماده ریل‌گذاری است، گفت: ۹۰ میلیارد تومان برای زیرسازی راه‌آهن غرب نیاز است.
پول‌نیوز- مجری راه‌آهن غرب کشور با بیان اینکه ۱۹۰ کیلومتر ریل خریداری شده و ملایر- کرمانشاه آماده ریل‌گذاری است، گفت: ۹۰ میلیارد تومان برای زیرسازی راه‌آهن غرب نیاز است.

غلامحسین شیری پیش از ظهر پنج شنبه در حاشیه بررسی راه‌آهن غرب (قطعه ملایر- کرمانشاه) توسط معاون زیر راه و شهرسازی گفت: ۱۹۰ کیلومتر ریل خریداری شده و ملایر - کرمانشاه آماده ریل‌گذاری است.

وی افزود: شرکت جهاد نصر در صورت تامین اعتبار قابلیت ریل‌گذار ۷۰۰ متر در روز را دارد که با توجه به قول آقای جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور چنانچه تامین اعتبار صورت گیرد کار انجام خواهد شد.

مجری راه‌آهن غرب تصریح کرد: برای زیرسازی راه‌آهن غرب حدود ۹۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

شیری افزود: حفاری بخش باقی‌مانده تونل آران نیز در حال انجام است و چنانچه اعتبارات اختصاص یابد این بخش نیز تا پیان فروردین قابل اتمام است.

ایستگاه دیگری برای توقف ملایر خسروی در پشته کش کرمانشاه ایجاد می‌شود

در ادامه رضایی، مجری ایجاد ایستگاه‌های راه‌آهن شرکت توسعه زیرساخت در کشور نیز از ایجاد یک ایستگاه دیگر در شهرستان کرمانشاه برای توقف مسافرین ملایر- خسروی در پشته‌کش کرمانشاه خبرداد و گفت:  ایستگاه کرمانشاه بن‌بست بوده و تنها برای مسافران کرمانشاه کاربرد دارد بنابراین ایستگاه دیگری نیز برای توقف مسافرین ملایر- خسروی احداث می‌شود.

هم‌چنین حسن فدایی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه نیز از تقاطع‌های غیرهم‌سطح روستایی  به عنوان مانعی در اجرای مسیر پروژه یاد کرد و گفت: در زمان بارندگی‌ها آب در زیرگذرها تجمیع و مشکل ایجاد می‌کند.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: